![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,949
|
![]()
Unge Fnate har vært på rundtur i USA med booking t/r OSL-JFK med BA.
På returen hadde jeg en separat booking med Delta fra Memphis til JFK. Dette var en separat booking og hadde ingeting med BA bookingen å gjøre. Vi hadde 6 timer å gå på i JFK. Dette skulle vise seg å ikke holde, da vi ble diverted til Pensylvania og kjørt med karaoke-taxi (!) derfra til JFK. Ble 9 timer forsinket. Delta ordnet ikke med vann, mat eller noen ting. Anyway. Jeg hadde ringt BA og fortalt at det nok kom til å gå til h.... og spurte pent om de kunne hjelpe oss selv om vi visste vi ikke hadde krav på noe. Da vi omsider kom til British Airways ticket service på JFK stod det en smilende dame med nye billetter til oss. HELT uten kostnad. Vi reiste på non-flexible WT+ ticket, og jeg er en kun silver. Reisefølget er helt uten BA-status. Jeg syns dette var en strålende service. Og det er noe enkelte andre selskap jeg ofte flyr med slett ikke gjør. (Med BA har dette skjedd meg to av to ganger)
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
Rigtig god service og dejligt at høre positive kundeserviceoplevelser fra flybranchen
![]() ![]()
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,703
|
![]()
Bra service der, ja. Husk: http://www.britishairways.com/travel...ent=contact_us
Håper at http://fnate.blogg.no/ kommer med detaljer av karaoke-taxien - hørtes ut om en...opplevelse
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,949
|
![]()
En liten side-note som opplevdes nærmest pussig i dagen flyhverdag:
F-class så stappfull ut C-class så stappfull ut
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Location: Oslo
Posts: 430
|
![]()
Ja, dette er noe av grunnen til at noen av oss er lojale mot BA. Det overrasker meg ikke å lese dette, jeg har selv flerer lignende opplevelser med dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2006
Location: Oslo
Posts: 1,175
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,303
|
![]()
Ja, dette hadde nok neppe gått hos DY eller FR!!
Slik service skaper fornøyde kunder som vet hva de vil fly neste gang, og som forteller alle sine venner om hvor bra service de har opplevd! Akkurat det er vel noe flere selskaper bør tenke på. Men minuset er vel at dersom man gjør dette til en vane, så er det ingen som kjøper billetter som ikke kan endres. Men det er jo lov å bruke hue da! Noe BA tydeligvis har gjort i dette tilfellet! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Strålende stråling | MountainDew | Småprat | 2 | 28-04-2019 12:11 |
SAS leverte denne gangen - strålende service på CPH | Rland | Småprat | 12 | 24-08-2018 03:01 |
Strålende lørdag! | Discus | Flyforum | 17 | 28-09-2013 18:07 |
Strålende mandag? | SQ 777 | Flyforum | 22 | 16-09-2013 19:59 |
Strålende mandag... | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2005 20:38 |