![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Litt protest på søndagstråden, men prøver likevel..
![]() Fantastiske UA agenter, som var av norsk slekt ville synge " Glade jul " og "Jeg er så glad hver julekveld". . Gjorde så godt jeg kunne, men de to damene va4 mye bedre. Ække rart de i innsjekk køen glante... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen (!) fra Lillestrøm. Opp tidlig og setter snuta inn mot kontoret. Den nye elefanten må nemlig bringes inn mot byen. Det er nest siste etappe før den kan forenes med sin nye adoptivfar - Sparkende Foting. Ha en fin dag Hilsen Fnatingsbråten.
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra et av #Ruters enheter, helgas plan om Strømstadstur gikk til helvete når baugporten på M/s Bohus ikke ville lukke seg igjen så vi kjøpte oss en enveisbillett med Superspeed 2 fra Larvik lørdagskveld uten intensjoner om åssen vi skulle komme oss hjem! Bytur i Frederikshavn, en natt på hotell der og Stena Saga hjem i går ble løsninga!
Etter jobb venter middag hos opphavet, og heldigsvis er vi også inne i en firedagers uke! ![]() Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Dårlig timing i forhold til Præriebussen, så blir hvit Porsche og korrupsjonsbuss til jobben istedet. I dag skal jeg bruke det jeg lærte på kurs for en måned siden, men er usikker på hvor mye jeg husker. Fotballkamp i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen. Kun 4 dager og 6 timer til helg. Hurra!
(eller mindre, om jeg finner en billett tilsalgs for MD80-turen?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Spesiell stemning når Sola står lågt over horisonten og skin med fargerikt lys akkurat under det knallsvarte låge skydekket. Ein kjapp tur på jobb i dag, siste dagen før nye mobilen får simkort som fungera og siste dag før Kinatur... Spennande. Ha ein fin dag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her over i sørvest er det noe småruskete vær for tiden. Første dag etter sommeren hvor temperaturen krøp under 10 grader på morgenkvisten. God gang på jobben allerede idag, morgendagen går med til ukas tur over til ABZ. Uken skal avsluttes med årets høydepunkt ; MD80 MEGADO! Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et annet sted på Forus. Kaffekoppene inntas og man er allerede godt i gang med dagens oppgaver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Morn fra Sola.
I dag hadde jeg ambisiøse planer om å sove helt til kl. 08:00, for jeg tenkte å få gjort noen ærend på vei til jobb i dag. Men den planen gikk heller dårlig, kl. 05:30 våknet jeg, og da er jo løpet kjørt. Trodde det bare var "gamle" folk som hadde problemer med å sove lenge jeg, eller..... Ha en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Noen har skrudd av sommeren her, ha en fin høstdag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stikkord for dagen, store nedbørsmengder.
Hvem bryr seg, skal sitte i et avlukke på Oslo Lufthavn i 12 timer - sjallabais.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag fra MUR. Ligger slått ut etter å ha blitt skikkelig gruset av den gravide fru Sud i tennis.
Hyggelig her, men merker at man er litt ødelagt av at man bor i et hotell-land for tiden. Middagen i kveld blir eksternt på vestkysten, og morgendagen skal benyttes til løveklapping og besøke Port Lois. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Formiddag, fra det Sørlandske!
God kan man ikke si at den er. Forkjølelsen kom snikende i går, og i natt har jeg bare ligget med nesa i en klut. Men har funnet kontoret og får tastet litt på tastaturet innimellom snytinga. I kveld er det foreldremøte på skolen til junior. Gleder meg stort, ja! Også vinsmaking i Vinforeningen i kveld, men tror jeg må droppe det da forkjølelsen gjør at jeg nok ikke hadde smakt forskjell på melk og saft en gang i dag. Blir hjemme alene i kveld, så tror heller jeg drar med meg dyna inn på sofaen og setter igang en god film på fjernsynsapparatet. Uken kan bare bli bedre etter dette. Er det rart jeg drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra First Class Terminal i Frankfurt. Venter på LH710 som skal ta meg til Tokyo og en drøy ukes ferie i Japan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra TOS hvor noen har slått på sommeren igjen:
http://weather.cs.uit.no/ 2 møtedager på jobb før en snartur til hovedstaden på onsdag for årets brukermøte for AISonline. Så blir det avspasering etter lunsj på torsdag og man setter snuten nedover til MD80 Farewell MegaDO! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ferie fra torsdag 1700. Episk klar nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandag fra Berger. Såvidt i gang med uka - den siste før tre ukers ferie
![]() ![]() ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra BGO. Her skulle jeg BGO-TRD-BOO nå, og videre til NVK i kveld. Det gikk jo da dårlig, så nå måtte dagens planer snues på hodet. Dermed ble det å kaste seg rundt å få booket BGO-OSL-EVE før det ble fullt til OSL. Har også fått flyttet det siste hoppet langt frem i tid til jeg trenger den en gang senere. Jaja, trøsten får være at det kunne vært verre. Jeg kunne f.eks. stått i TRD nå..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |