![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra MJF. Her har vi et fint slør av tåke idag, noe som er vanlig for den kommende årstiden. Det byr nok ikke på noen problem, men påminner oss om hva som er i vente.... Dagens første kaffe er kommet i koppen, så man våkner vel etterhvert. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Frankfurt. Pga jet lag våknet jeg litt over 5, så da er spørsmålet om jeg nå skal gjøre et forsøk til på å sovne igjen, eller om jeg skal gi opp. Har ihvertfall fått testet LHs mobelinnsjekk, som fungerte bra, bortsett fra at jeg ikke fikk lagt inn bonuskort. Om endel timer går ferden videre til Toulouse. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Smøla!
I dag går turen ned til Ålesund sammen med madammen, hvor vi skal kose oss på småbåtfestival ![]() Ha en flott dag folkens ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag morgen... Legger inn en liten Harrytur til Øst-Europa i dag - greit å fylle opp vinskapene før ferien virkelig starter. Meldt om lyn og torden i dag også...men med vissheten om at det blir 14 dager i Italia fra neste uke så klarer vi mere norsk sommervær.
Ha en flott torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Då kom sola att. Annakvar dag er det vel sagt dei neste ti dagane, så regn i morgon då antar eg.... Også dei goe 12 gradene.... Ha ein fortsatt fin sommer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ay ay caramba, jeg "forsov" meg i dag og..... Masse småting som står på tapetet, neste post er en ny kaffekopp! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra BKK.
Atter en dag med jobb, men det har og vært tid til en morgensvøm, en god frokost og nå nettopp en veldig OK yam talay til lunch. Den hadde nok chili til å få håret på foten til å krølle seg, men litt varme skal det være i maten. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Litt trøtt i trynet etter gårsdagens slidesaften med gutta her over i sørvest. Helvedes regnvær her på morgenkvisten, men bra temperatur. Det spørs om ikke Tor med hammer'n dukker opp snart. En passe travel dag på jobb, deretter skal båten på vannet i ettermiddag etter service mens vi var på ferie. Med litt finvær kan det hende det blir en tur til havs senere i dag. Litt fiskepinner kan det jo være greit å få tak i....... Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag fra Fornebu. Barn avlevert i barnehagen og kone avlevert på kontoret, og far er på plass på FBU der der faktisk er folk på kontoret i dag! Hyggelig å se noen kjente fjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra sørøst! Labert oppmøte på kontoret i dag, men noen holder hjulene i gang. Småherlige 22 grader i overskyet vær på vei til jobb i dag, det er ikke dagligdags her til lands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Crew Chief ass.
|
![]()
God formiddag her fra Ørlandet. Lite flyaktivitet i dag, men vi sender to maskiner avgårde til England og sender opp to lokalt
![]() Været er heller ingenting å klage på. Litt vind, men det er her stort sett alltid.
![]() Last edited by Mantis; 15-07-2010 at 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Sørlandet!
Det ble et skikkelig regnvær i natt. Og det er fortsatt grått og trist ute. Lurer på om vi får noe mer sommer i år? Kunne godt tenke meg noen solskinnsdager med 25-26 grader. Ingenting på planen i dag utover jobben. Det drar seg heldigvis mot helg!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Huhei, og god morgen fra Alta. Jobb ville jeg ha, og jobb har jeg fått. Med unntak av søndager har jeg til nå jobbet hver eneste dag siden jeg kom tilbake til Alta, og med bare kveldsvakter på lista kan det bli morro når lønna kommer på konto om en måneds tid...
![]()
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Kjølig start på dagen,litt sol innimellom skyene, men ikke den store varmen enda... Håper alle får en flott dag. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et grått og lummert Nærsnes. En enkel frokost skal inntas, så skal bag'ene pakkes. Scanair-tagene skal debutere i dag. Kanskje jeg kommer meg på jobb idag?
Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Pokker så mørkt det er ute da. Tenkte å ta noen fly-bilder før kveldsvakten men lar det være. Kjenner jeg flaksen min høljer det vel ned med en gang jeg drar kortet på OSL. Er forresten på jakt etter Canon D7 og er det noen som har det liggende er det bare å kontakte meg.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Trøøøtt! Fikk ikke sove før halv fem og da var det blitt såpass lyst at jeg lurte på om jeg skulle bare droppe det. Tvang meg selv opp klokken 11 for å ikke begynne på USA tid helt enda, to uker på forhånd virket litt drøyt. Ellers så er sommeren tilbake med 17 grader og regn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Høsten kom tidlig til Majorstua i år... Nuvel, mørkt og svart ute. Kunne tenke meg å se noen ly over Frognerparken nå. God dag! Bare et par timer, en dag og en uke igjen til årets sommerferie. Det skal bli aldeles utmerket !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God middag fra København.
Konen har fri og junior er hjemme fra dagis samtidig med at rengøringhjælpen er på besøg, så jeg er stukket af hjemmefra og bruger dagen på kontoret ![]() Efter lang tids sommervejr er her idag overskyet og vi har fået en del regn. Egentligt fint med lidt vand, men luftfugtigheden minder om mere eksotiske strøg og da der ikke er aircon på kontoret er det en svedig oplevelse... God dag til alle ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra øs-pøs på Lysaker. Framleis rolige dager, men man får gjort litt forskjellig forefallende og forberedende til høststormene setter inn.
Godt man fikk seg en flytur i 0A i går, for dagens vær er ikke innbydende. Var et flott lys i går ettermiddag, men mye reflekser og mobilkamera får det ikke helt frem.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |
God torsdag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 31-03-2005 08:50 |