![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
...og ikke ble det noe hyggelig start:
http://www.bt.no/kultur/Gustav-Loren...d-1071643.html Hvil i fred. Så får vi håper dagen har noe bedre å by på. Men så langt jeg kan se er det vedlikheold og papirarbeide. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra dokken. Her er det tid for lunsj (eller middag som det er her). Triste nyheter på morgenkvisten. Ikke mange som har laget ironiske sanger, som er blitt mottatt som omtrent nasjonalsanger av de som de skulle harselleres med, men Gustav Lorentzen klarte dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag morgen fra en hovedstad som byr på minus et par grader. Snart ut døren og på vei til Amsterdam. Ha en fin torsdag - det nærmer seg helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her i Østen har det vært en svett torsdag i mange timer allerede. Dagene går med til den stadig vedvarende aske-situasjonen hjemme på bjerget, og nå ser det jammet ut som om store deler av Vestlandet holder stengt på morgenkvisten.
Ikke bare i Europa det er problemer tydeligvis. I Bangkok er det nå en backlog på 16.000 passasjerer, som man i motsetning til innen Europa kan sette på buss, tog og bil .. http://bangkokpost.com/news/transpor...-europe-routes Ha en riktig strålende dag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja god morgen alle sammen. Jeg skal på jobben i noen timer, og en del av arbeidsdagen får jeg hjelp av Michelle på 7 år. Vi er fortsatt hjemme alene, og fru IMM står fortsatt fast i Sierra Leone. Utsiktene er at hun kommer hjem i mai....
Det er rim på bakken, men sola skinner. Jeg tror dette kommer til å bli en bra dag. Bortsett for de som skal reise til/fra vestlandet. Askeproblemene var visst ikke over allikevel.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morgen fra Oslo. Sol og blå himmel og er av en eller annen grunn mindre trøtt enn jeg normalt er på denne tiden av døgnet. Vanlig dag på jobben og leking med både excel og power point står på programmet. Vurderer å legge inn en liten tur på Sats i kveld også. Itillegg blir det å sjekke inn til morgendagens SK874, da jeg satser på at den går i morgen, og pakke for helgeturen til Uppsala. Tur blir det om jeg enten skal fly høyt i 30.000 fot eller lavt langs E18. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 22-04-2010 at 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då skinner det sol mellom skyene her, så det later til å bli ein lys dag ![]() Dagane forløper som vanleg -jobb, så oppussing. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Her er dagen enda ikke kommet i gang, for jeg holder sengen med en dundrende hodepine i dag også. Så i dag blir nok noen filmer sett ferdig og litt annet småplukk! ![]()
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Go morn # 2 fra Trondheim
Strålende sol idag - satser på at det holder ut dagen.Idag tar jeg sjansen på å sommersko iallefall en av bilene ( fruens ) , mens min egen beholder vinterskoene litt til. Tar med olje og filterskifte i tillegg jeg..... ![]() Ha en strålende dag folkens RIP - Ludvigsen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oj som kroppen verker etter gårsdagens dugnad i Sjøflyklubben.
Nå er en kjapp frokost unnagjort, det rapporteres om sakte kø på E18 innover, så jeg får kjappe meg og komme avsted. Brandbu next! Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Kraftigt snöfall i studentstaden idag och snart bär det av mot en teknikmässa i Stockholm, tur att vinterdäcken sitter kvar på kompisens bil. Får se om det blir en öppning för "Someone" att komma med flyg eller bil imorgon. Ha en flott torsdag ![]() Last edited by Savipix; 22-04-2010 at 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
En riktig god morgen fra Radisson BLU hotell i Kristansand, sol fra skyfri himmel, og tilbake på jobb, etter ferie, og noen ekstra dager på St.Maarten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
...og ingen flytur til Bergen på meg idag da en ny sky med aske kom og la seg over Vestlandet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ble noen sene nattetimer gitt. Så kaffekoppen er en god venn i dag. Tre timer til. så er dagen over.............. Ha en fin en. ![]()
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her skinner solen i dag som vår SAS venn fortalte for et par poster siden. Måtte den fortsette med det. Kjølig om morgenen. Vi kunne godt få litt mer varme snart, synes jeg! Etter den fæle vinteren fortjener vi en flott vår synes jeg. Eller kanskje vi heller skal spare til en flott sommer i stedet? Kanskje det hadde vært å fortrekke, ja! Ingen planer for dagen i dag heller. Deilig med en fredelig uke på privatfronten. Så da blir det sofa og TV i ettermiddag. Slett ikke galt det! Men først en del jobb som skal unnagjøres! Med ønske om at dere alle får en askefri dag.... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Strålende vær i hovedstaden. Nå blir det jobbing frem til helgetur til Trondheim i kveld. Ha en fortsatt god uke folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Her har halve dagen godt med til rapportskriving fra ukens første dager borte på Moland ved Risør. Det skyer til og det ser ut som askeskyene skaper en gråtone igjen som sist uke. Det er å håpe på at det blåser bort dit pepper'n gror snarest. Med usikkerheten rundt askeproblematikken utsetter jeg morgendagens turretur SVG-ABZ. Tar den i neste uke i steden. Ha en god dag godtfolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen vestfra! Askefritt og fint fortsatt, selv om det ligger litt helt oeverst i kontinentet .. Dagens foerste kopp med Jetfuel er inntatt og naa skal guttungen fraktes til skolen. Deretter blir det vel aa ta turen opp paa kontoret for dagens gjoeremaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Sånn, da har jeg fått sjekket inn på morgendagens flight til ARN......7A ble det, men ser jeg har vært litt raskt på avtrekkeren da jeg bestilte billetter og reiser som Ms Someone imorgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Finnes mye bra i løspupper nå, har jeg hørt...
![]() Nuvel. Da har man fått roet seg litt ned og satser på BCN fra lørdag. LPs BCN-guide er lastet ned gratis til Iphone. Gratis-tilbudet gjør de for askestrandede passasjerer, forteller de til media. Og media gir selvsagt den gratisreklamen LP er ute etter... Jaja, slik fungerer jo verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da var det blitt torsdag! | Concorde98 | Flyforum | 29 | 25-08-2017 20:33 |
Da var det torsdag | Someone | Flyforum | 14 | 17-01-2013 22:50 |
Så var det torsdag morgen | EB | Flyforum | 27 | 07-05-2010 09:21 |
Så var det mandag morgen... | EB | Flyforum | 15 | 31-08-2009 19:00 |