![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fuglene vekket meg 05:30 - ikke skjønner jeg hvem som trenger vekkerklokke i disse tider. Dagen er allerede booket opp med møter både inne og ute av kontoret - og ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Tidlig oppe og gjør klar matpakke for snuppa. I og med at min bil er på verksted resten av uka blir det fruens bil på jobb og som "betaling" blir det både levering og henting i barnehagen. I kveld blir det tilbake til barnehagen for foreldremøte, som delvis finner sted langt uti skogen så vi har fått beskjed om å kle oss godt.... Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et solfylt Norges midtpunkt! Har fått meg dusj og frokost og nå venter det frokost. Egg&bacon eller cereal i dag.. ? Choices, choices ...
Blir muligens en tur ned i førsteetasjen igjen i kveld for å se om ManU fester grepet eller om de tryner .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Kaffen står på pulten og forum skal leses først.
Overtd er det og mulig at det blir i dag... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Manglerud!
Sto opp 0630 i dag, så en kjapp dusj, å kaffekoppen på bordet! Nå er det kursing hos Norwegian resten av dagen! Initial Safety Convertion Course heter det. ![]() Introduction med selveste Kjosern i dag og, så dette blir bra! Forhåpentligvis får skreddern tatt mål av meg i dag til uniformen visst nok! Så Pass, Medical og godt humør er klart for dagen! Ser ut til å bli en flott solfylt dag i hovedstaden i dag! HA en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - turen går straks til Fornebu for litt faglig påfyll i morgentimene, ellers en rolig dag håper jeg.
Ha en fin onsdag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
N/A
|
![]()
....og i Bodø skinner solen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Uppsala,
Efter fem dagar utan nät klarade Blixtvik äntligen av att hitta felet så nu kan jag följa med i diskussionerna igen. Trevlig läsning om Thai till OSL bland annat ![]() Dagen idag går åt till grupparbeten samt examensläsning och vad gör det när det är +4 ute. Önskar alla forumister oavsett position i världen en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og der var arbeidsdagen igang! Dagens første telefoner er besvart og jeg sitter og nyter dagens første kaffe sammen med Scanair
![]() Litt trøtt på øyet, men det går vel over... Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#14 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen!
Her på Palmekysten skinner solen i dag også! Like greit, så er den oppbrukt til vi kommer til juli ![]() Her blir det kontordag før jeg har lovet de håpefulle middag på Restaurant den gule måke i dag. Det er visst stas! Ellers er det ingenting som kunne glede meg mer i dag enn om Man U tryna! Det hadde de fortjent nå! Og gjør de det, ja da skal jeg drikke!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God formaiddag fra et grått Trondheim
Avslutter tidlig idag,legetime kl. 1400 sørger for det. Ellers blir det vel rolig ettermiddag/kveld. Ha en fin dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Det ser ut til å bli en fin dag her idag. Et par planleggingsmøter skal gjennomføres idag før kursen settes vestover og til ABZ. Trivelig kveld igår med gjengen på Schrøder , god mat og drikke fikk bein å gå på. Det går mot vår. ![]() Ha en fin dag forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag....eller var det onsdag? | Chriscross | Flyforum | 18 | 12-02-2014 17:13 |
Så var det torsdag morgen... | Utflyttet | Flyforum | 20 | 22-04-2010 19:52 |
Thai var i rute sist onsdag, det er bare jeg som er sein.. | Fellowship | Bilder & foto | 6 | 04-10-2009 06:43 |
Så var det mandag morgen... | EB | Flyforum | 15 | 31-08-2009 19:00 |
Da var det Lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 16 | 14-06-2009 15:50 |