![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og allerede midtveis i uken... Akkurat nå så sner det utenfor - hvor ble det av våren? Nå venter møter av både ekstern og intern karakter. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Jaja, jeg er oppe før kroppen har stått opp i dag. Foran meg står et par fine timer til sjøs, så det er vel verdt det in the end.
Enjoi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Her er det overskyet, ganske mye morgenkulde, og bråk fra byggearbeiderne i nabohuset. Sitter her med en kopp kakao og frokost - livet er flott! ![]() Ha en flott dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God strålende morgen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Endelig, masse folk i terminalen på OSL. God morgen forresten. Kaffe Scanair flyradio og flybevegelser pluss gode kolleger gjør at denne dagen skal bli topp. Jobber dobbelt i dag og vil bli servert middag av min kollega i kveld. I tillegg er det også lønningsdag, det ser jeg på humøret til kona.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Den gangen jeg vokste opp sa vi både "sne" og "frem"...og det gjør vi fortsatt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her snør (det er det vi sier i bygda rett nord for groruddalen) det. Ligger bittelitt snø på bakken, men det ser ut som det smelter ganske radig. I dag er det pappa permisjonssdag så da steller far heime. Nå skal snuppa leveres i barnehagen. Og det er med en viss uro vi drar opp dit i dag. I går ble ett av barna hentet med ambulansehelikopter etter å ha fått pusteproblemer (ingen ulykke). Så de skal ha en samlingstund i dag hvor man får status på hvordan det står til med gutten. Så vi krysser fingrene. Senere blir det det å bake kake som jeg må ha med på årets foreldremøte i nevnte barnehage. Blir vel et litt annerledes foreldremøte med tanke på hva som har skjedd. Og siden jeg har lovet å ta med kake på jobb, så kanskje jeg må gjøre det allerede i morgen. Hmm, mye kakebaking i dag da. Jaja, slik er det når man er hjemmepappa :-) Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - hjemme var det lett sne i luften, her er det ikke snø i lufta. Dagen går vel unna i dag også - ikke flyplaner før en liten tur søndag, og en lengre tur neste helg så her er fremdeles kriseplanene godt bevart i skuffen.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra sørøst. Her er man atter en gang etablert foran skjermen og desken, og det er fortsatt blå kapsel som gjelder. Hverken sne eller snø i luften her, men sludd og regn derimot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ja, då var det morgon i Trondheim også. Merkelig nok kjennes det fortsatt ut som natt.
Nye huset har i dag, i følge inspeskjonsmannen, bestått sopp og råte-testen, så det var jo berolegande. Med andre ord, eg har fortsatt tid og spelerom til å ta ting i ro og orden ![]() No er det jobb som gjelder. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
G'Onsdag!
Ser ut som det blir snö (eller vulkanaska) i Uppsala idag och då passar det perfekt att sitta inne och inte göra mycket annat än skriva. Blir en simtur också. Ha en bättre dag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det hverken snør eller regner her på Nærsnes, men det er overskyet og grått.
Frokost om en bitteliten stund, så blir det en tur til lokalavisa med noe Rotarystoff og i ettermiddag er det dugnad i Kilen Sjøflyklubb før Fylkesmannen kommer på befaring. Klubbens fremtid henger i en tynn tråd, men vi har et lite håp om at vi fortsatt kan holde til i Kilen. Ha en fin dag.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 21-04-2010 at 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamlebyen. Har fått gjort unna litt styrearbeid for borettslaget (nå håper jeg virkelig andre gidder å engajsere seg snart!), samt forberedt litt for mulig avreise til BCN på lørdag og en begravelse på torsdagen etter. I tillegg er det en del oppgaver på jobben som fordrer oppmøte før ordinær kveldsvakt, så dette er en uke der det meste hoper seg opp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]()
Strålende morgen og ikke noe aske å se i mils omkrets! Fortsett sånn!! Kanskje vi kan fly igjen snart da?!? Det er jo lov å håpe iallefall! Vil helst ikke ha sommerferien min ødelagt!
Dagen i dag kan omtales som "en helt vanlig dag på jobben"! Kanskje det ligger en stor Viking Lotto gevinst å venter på meg i kveld? Hadde ikke vært meg i mot det! Det er jo lov og håpe! Og det er nok derfor jeg drikker! ![]() Quote:
Quote:
![]() Forøvrig har jeg bare hørt snø omtales som sne borte i Stavangerkanten hos de pene fruene på Egenes! Det er dem det spaserer for....... Akk ja! Ikke så rart at verken EB, Someone og BF drikker, vil jeg tro! Have a nais von! BF ![]() Last edited by Bizflyer; 21-04-2010 at 12:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Så langt en mindre bra dag. Har vært i noen møter, og fått noen urovekkende nyheter som ingen har giddet å fortelle meg før det er forsent, samt at jeg har noen tonn med arbeidsoppdrag som MÅ fullføres før klokken 11, som jeg ikke har hatt tid til å begynne på. Så dette lover bra for dagen.... ![]() Ha en bedre dag enn meg, det er en ordre! ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Moland ved Risør,
Her er det kaldt til årstiden og være også. En fin og klar morgen så langt , men jeg ser det drar seg til med skyer i sørvest. Gårsdagen og idag har ikke mye som vitner om vår i anmars. -3 til -4 grader langs hele sørlandet på bilturen opp hit mandagskvelden. Det ser ut som vi blir ferdige i løpet av dagen og returen med bil til Tananger kan starte utpå ettermiddagen. 2 fly er observert så langt i tracket mellom KRS og OSL i morgen timene. Det lover jo bra. Ha en fin dag alle forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et aske- og snefritt Alpharetta. Fikk litt etterlengtet regn i gaar, og naa er det 25 grader og sol som gjelder igjen, ihvetfall de neste par dagene.
Fikk kaffeleveranse fra Keurig i gaar, saa naa er det Jetfuel i koppen ... oh yeah - kjenner det river og roesker i innvollene .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Blanding av snø, regn og hagl i Sandefjord... Hvor kan jeg levere inn klage? Muligheter for noe trening ikveld, selv om det høres ekstremt ut å drive med sånt to dager på rad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg er vel egentlig også tilhenger av "smer" - men har etter press fra sosialister og andre nynorsktilhengere akseptert "smør"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |