![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra heimen. Klar for frokost før avreise til kontoret. Der venter litt papirarbeid og innkreving av penger på vegne av div. forsikringsselskap. Kvelden står i Flyprat's tegn, idet det er trøndertreff på stampuben. Hævv a nais dei evvryvann :-)
Last edited by LN-FHU; 21-08-2013 at 07:26. Reason: fordikringsselskap----I think not... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyglad
|
![]()
Riktig god onsdag godtfolk.
På programmet står i dag å ta seg til Vilnius for en ukes jobbing. SAS via ARN er vel go to gate nå så da er det snart frokost! Ha en flott dag alle- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra UAE. Gårsdagen var uforglemmelig med en mottakelse på fregatten Nansen, hvor det var et par veldekorerte NATO topper. Det pirrer bra for en gammel gast og NATO kurer, når man kan drikke sprudlevann sammen med blant annet sjefen for den norske marinen (han husket ikke meg fra 1992??)
I kveld skal hullet i Boeing serien 707,717,727,737,747,757,767 og 777 kompletteres med 787 til DOH før turen mot gamlelandet starter. Alltid vemodig å dra fra UAE, men om åtte dager er man tilbake MED jentene. ![]() Nyt dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra gokk!
Overgangen er stor fra Fairmont i Seattle til Southwest boarding group B og Holiday Inn Express i gudsforlatte Walnut Creek. Her skal vi bo til imorgen. Kontraster er fint det også. Elefanten har satt ut protestbein, men til ingen nytte. Han har rullet seg inn i badehåndkleet med monogram, som han fikk av jentene på Fairmont, og burer. Walnut Creek, liksom...
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 21-08-2013 at 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. På vei ut i provinsen for noen møter jeg ikke har tid til, men må ha. Tilbake til kontoret på Prærien etter lunsj. Med mindre det dukker opp noen flere dassbranner, hvilket jeg frykter, så håper jeg å få tid til å trene i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Grått ute i dag. Sommeren er visst på hell. Er nok derfor jeg drikker. Har fått nye medisiner til beinet mitt etter et nytt besøk hos medisinmannen i går. Håper disse virker bedre enn de forrige...... Nå er det jobbing på tapetet, og i ettermiddag skal BF jr spille fotballkamp, så da må far hinke med og være engasjert heiagjeng. Er det ikke snart helg, da? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her er det rimelig travelt , det går mot slutten og fedigstillelse av fase 1 på feltet med 16 produksjons-og injeksjons brønner snart i drift. Det bidrar godt til fedrelandet's finanser. Imorgen tar vi til Danmark/Tyskland på langhelg og i 50års lag. Det blir landeveien og Superspeed som blir benyttet denne gangen. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Grått, trist, 25 grader og tordenbyger i omegnen ... Like greit man skal jobbe da. Guttungen stilte med feber på morgenkvisten, så det bar rett tilbake til sengs etter frokost. Snorkende Hund har parkert seg ved siden ved kontorstolen min .. Kjenner en kaffe til er nødvendig ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God formiddag, sol og brukbar t-skjorte temperatur ute kan rapporteres fra hovedstaden. Dagen i dag har gått i slag i slag så man har ikke hatt tid til å sjekke noe som helst av nettaviser eller Flyprat over kaffekoppen. Ganske greit det også.
Avslappende middag venter ikveld da to venniner har lovt å lage mat, tipper at de ser på det som betaling for vinflaska jeg tar med meg! Jau, enda godt det snart er helg og tid for å drekka enda mer! Om akkurat en måned er vi jo også ferdig med høstens store flyevent i norden.. :/ Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim. Semesteret er igang, og idag har eg fått prata med nokre av dei nye studentane. Har elles fått gode nyheiter frå både SAS og forsikringsselskapet etter forsinka bagasje og ein shoppingtur på Svalbard i sommar. Utruleg nok er eg også klar for ein tur på Naboen i kveld! Blir spennande.
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Honolulu
Her har man kommet seg utav senga for å bli med på en guidet tur over Pearl Harbour, det var fullt da jeg ville bli med i går. Så det er bare å gjøre seg klar og komme seg ut. Ble visst litt solbrent i nakke og panne i går mens jeg gikk fra hotellet og ned til stranden, så hatt ble innkjøp for dagens aktiviteter. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Pen sak.. Gleder meg litt nå..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|