![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om noen timer kjører jeg til Hankø for to dagers kurs med mat og seiling... Ha en bedre tirsdag og onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Jaja ... da var huset (nesten) solgt ... bare inspeksjonen staar igjen og gaar det bra, maa vi vaere ute 12. juli. Tok to uker aa faa et tilbud - det kom faktisk to - og det gjorde at vi fikk 'full pris'.
Naa skal det pakkes, spotterjeepen skal selges og naar noekkelen er overrakt de nye eiere, setter LN-MOW med hund kursen mot Atlanta - per bil. Det blir spanande ...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
*Gjeeeeeeeeeeeeeesp* fra FBU
Gåttabanen å det regna i natt, det spruta jo. Er opphold nå,men det ser ikke ut til å vare. Litt morgengretten.. Bedre dag ønskes ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og CK starter dagen med en plass foran gardinen på SAS sin morgenflight til Paris!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra et regntungt og grått Drammen. 9 grader klokken 07.30 i dag minner ikke om sommer i min bok - ikke rart charterselskapene går bra om dagen!
Jeg hadde planer om å gå halvveis hjem i dag (dvs. ca 1 time i riktig retning), lastet opp en en haug med MP3-filer i den nye spilleren, men jeg får håpe værgudene er litt mer samarbeidsvillige. Jeg vet nemlig ikke hvor glade hodetelefonene er i regnvær... ![]()
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
I Kristianby højer regnet ned! Det virker som om alle sluser skulle være åpne! Ikke mye sommer her akkurat. Og når det i kroppen min har blusset opp en voldsom forkjølelse med masse tykt slim, så er ikke hverdagen så hyggelig akkurat. Har mest lyst til å krype under dyna igjen, og våkne opp når sommeren kommer!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Ha en bedre dag i det våte og grå!
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
och om 4 min saa landar CK paa Roissy
Monao bjuder paa vaat och graat idag. Behagliga temperaturer aer det dock.. ca 20 grader.. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |