![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er mørkt og mildt ute...pluss 5 grader er ikke ille på denne tiden av året. Dagen går med til møter både inne på kontoret og ute hos kunder. Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
1 grad og regn her, og en dag med papirarbeide. Mørkt er det ute også. Mennesket var ikke skapt for å stå opp så tidlig...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Romerike.
Brrrrr... Her er det -1*C. Måtte skrape is på bilen... Æsj.. ![]() Etter gårsdagens kveldsvakt klarte jeg så klart ikke å hoppe til sengs med en gang, men ble sittende oppe en god stund. Men måtte alikevel tidlig opp i dag for å kjøre madammen på jobb, siden bilen hennes er kaputt. Så dagen går vel med til å sitte og halvsove foran tv'n... ![]() Ha en god dag, folks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ganske ok vær i dag og,
Er trøtt ja, det er EN tinge jeg er nødt til å lære meg, og det er å komme seg tidligere i seng! ![]()
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra gullloungen på Galemoen!
Her har vi vært tidlig oppe i dag for å nå 0625 til Oslo. Dvs nattflyet. Turen går snart videre til Stockholm. Gud som jeg hater å fly via Galemoen. Spesielt på returen med alt stresset med baggasje, ny sikkerhetskontroll og køståing. Takke seg til å fly KRS-CPH-ARN i stedet! Ellers blir det nok greit, om jeg bare får en liten høneblund i ettermiddag. Så skal vi nok være klar for litt god mat og drikke i kveld! Ha en ok dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Var nok bare å få vekk isen ja. Hehe. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag morgen!
tilbake etter en liten rundtur med SAS og Avis i Kongeriket. Traff forresten herrene Kongsteien og Watle på begge mine flygninger (tur/retur TRD) i går. Virker som WF har løst sine - kortsiktige - kapasitetsproblemer, men om noen har 4-5 70-setere på lur, er det bare å ringe Per Arne.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Byggerabeidene utenfor er i full gang og snart er det tid for å komme seg ut og begynne jakten på en plass på lesesalen. Litt trening hadde sikkert heller ikke vært så dumt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Dagen startet hjemme i Tananger 05.30 med kurs for Sola og SK4002 , LN-TUI , over fjellet til OSL. Stille og fin flight i morges. Etter at vi passerte clockchange sist helg er det igjen mulig å se en lysstripe i øst en periode før vintermørket senker seg igjen på denne tiden. Østlandet var dekket med tåke i dalførene og klarvær ellers. Fine farger rett før soloppgang. Første møte er ferdig og neste starter om kort tid. Det blir en bra dag . Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen!
Etter ett par hektiske dager på MJF hvor all "fritid" mellom egne fly har blitt brukt til å ringe pax og booke om de som var berørt av Q400 stopp samt overbooking der vi måtte bytte fra 50 til 39 seter var det godt å ta seg et par velfortjente lønningspils i gårkveld ![]() WF har som tidligere nevnt løst sine kortsiktige utfordringer og flyr nå mer eller mindre som normalt igjen! Dagen byr på en bedre brunsj før trening og jobb og avsluttes med CSI på tv før leggetid! Egil
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oppdaget også at bilen måtte skrapes da jeg stod opp i dag.. Heldigvis har jeg god tid med å rekke jobben, og etter at jeg var ferdig på badet, var bilen faktisk isfri
![]() Snart venter nok noen timer på OSL, med fortolling og håndtering av exportpakker.. Om noen skal sende noe i dag, så stikk for all del innom. Kaffe har vi og ![]() Uansett, ønskes alle en god tirsdag, hvor i verden man måtte befinne seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var en god del rim på bakken imorges, ja, men ikke noe på bilene. Garasje er bra!
Ellers er det flott høstvær, takstmannen har vært på besøk (det skal refinansieres) og lunsjen unnagjort. Litt shopping skal gjøres, en korket vin skal leveres tilbake til polet. Ellers ikke noe. Kanskje en bytur i ettermiddag/kveld med noe å spise. OJB og JetBlue: Do you read?
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
God mrgen fra Det Store Veikrysset. Kun fire grader paa morgenkvisten og jeg maatte faktisk fyre opp varmeapparatet i trucken .. sjelden kost.
Fikk vite i gaar at den ene av de syv collegestudentene som ble drept i en brann ved Myrtle Beach soendag morgen er tremenning av fruen, saa det er trist i heimen akkurat naa .. jenta var sprudlende, livsglad og meget intellegent og hadde en stor fremtid foran seg. Forferdelig hendelse. Tankene mine er med foreldrene hennes og resten av familien i Hickory Tavern, SC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Rusty