![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
En kombinasjon av lite tid til overs, kulde og relativt uinteressant trafikk på Kvernberget i det siste har ført til laber aktivitet på spotterfronten fra min side. Igjen er det duket for et dykk i arkivet for å kompensere for slett arbeid.
Valgt ut et lite knipe bilder som ikke bare er rene flybilder, men også litt annet irundt. De er også overredigert en smule fordi jeg følte for det ![]() ![]() Værnes fra den gangen Centralwings fremdeles hadde luft under vingene. ![]() ![]() Jumbo i Køben ![]() Tett crop ![]() Flygende nederlender har forvillet seg nordover ![]() Mens denne trakk sørover ![]() Over til militært. F/A-18 ![]() Fransk sebra ![]() Tilbake på hjemlige trakter ![]() Hjulvisper ![]() Dette fjellet klarer jeg alltid kutte toppen på... Vel, ikke denne gangen ![]() Snøblåser ![]() Helvette så fin denne retroen er ![]() Såder. Takk for i dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mye flott her.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fint dette her!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ENIG, KBO er Fiiin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk for hyggelige kommentarer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig mye bra bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mye pent!
![]() Likte spesielt Sebraen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
PINS fra forskjellige flyselskaper | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 1 | 26-11-2014 07:53 |
Resultater fra forskjellige selskaper | Discus | Flyforum | 4 | 12-11-2014 12:15 |
Gamle reg. fra forskjellige selskaper | 96adrian | Register- og ATC-Forum | 4 | 26-01-2013 13:16 |
In the Naaaavy - halvannet år med diverse rundturer rundtomkring | Martin | TripReports | 4 | 20-03-2010 12:00 |
Rundtomkring igjen. | Turtle | Bilder & foto | 20 | 17-03-2010 16:11 |