![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
skal fly med BA til USA i juni og skal ha 1 natt på Heathrow før flyet går videre til USA. Er det noen som vet om bagasjen blir sjekket inn og kan være det hele veien slik at vi slipper å hente den ut ved ankomst London/sjekke inn på nytt for flyet videre til USA? Har også samme situasjon med AF til USA i November - er det noen som vet hvordan det foregår her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg hadde selv en overnight på LHR da jeg fløy BA til SEA i Januar, og tenkte ikke over det før damen i skranken plutselig printet ut en tag som det stod SEA på. Jeg ville selvsagt ha ut bagasjen i London, og ble nødt til å stoppe henne. Så ja, det er mulig. Vet dog ikke om det evt. er noe forskjell på om stoppet er på over/under 24 timer.
Ville dog anbefalt og ta den ut i London, da jeg ikke tør å stole helt på at den faktisk kommer med flighten videre når den ligger så lenge.. Skjedde meg på returen, med 6-7 timers transfer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utgangspunktet er at du selv velger hvor du vil ha den, det skal ikke være noe problem å ha den liggende på hverken LHR eller CDG en natt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk - høres bra ut..
reiser over med tom koffert og kommer hjem med full regner jeg med - så det er ikke så farlig om den blir borte. Men det hadde vært en lite strek i regningen å måtte stå i ny innsjekkingskø i London/Paris morgenen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Med BA kan den ligge over natten på LHR, så lenge det ikke er mer enn 24 timer til neste flight
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Multi-stop på sas.no | Eriksan | Reiseforum | 3 | 27-02-2012 13:52 |
Micro-stop på GOT. | IngemarE | Bilder & foto | 2 | 14-07-2008 21:46 |
Stop the greenie meanie | LN-AFG | Flyforum | 17 | 16-05-2007 10:40 |