![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nok en morgen som ser ut sommer... Ikke så mange møtene i dag (så langt) Kanskje det blir en lengre lunsj på Aker Brygge... Ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god morgen fra et regnvått og grått Tromsø
Kaldt er det pinadø også....... *hakker tenner* I dag tror jeg jammen det skal komme en prompinent person i en diger privatjet gitt ![]() Han skal vel være hovedperson under et lite musikalsk arrangement som skal foregå i byen her. Jeg skal ikke dit dessverre , men heller være hjemme i varmen og se på NRK2 , som sender ( live ? ) fra konserten med et par av av EB's vintips....... Det blir bedre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen ja, var litt treg i morges, så jeg har fortsatt ikke kommet meg hjemmefra, har ingenting på tapeten før 12:15 uansett... Jeg har visst gått inn i feriemodus, noe som ikke er bra med tanke på at o-store-eksamen kryper stadig nærmere.
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag! I dag blir det en "EB-dag" som avsluttes kl. 14 - avdelingen har sommerfest! Men, med så fint vær - og et splitter nytt Canon EOS350D hjemme - burde jeg jo ikke vært på kontoret i det hele tatt, men tilbrakt formiddagen på OSL og testet herligheten. Så langt er kun kone og barn foreviget - og konas blomsterkasser!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men husk at en "EB-dag" starter tidligere enn det syvsovende småbarnspappaer gjør!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |