![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bjørn Kjos er vel et eksempel på hva mange av oss innerst inne ønsker å få til hvis våre innerste tankeeksperiment fikk utfolde seg. Vi kjenner vel på vår kreativitet, som ikke i praksis lar seg utfolde slik vi ønsker det - pga praktiske begrensninger. Å se Kjoserns kreative krumspring og utfoldelse er for min del ett slags stimuli for å kunne utfolde meg i min "lille verden" med utfordringer. Se bare hva danskene skriver om han fra side 10-16: http://www.swiflet.com/vb/firstmover/2/1/
Last edited by Barskog; 15-02-2010 at 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hehe, "ulvesmil", "hyggeonkellatter"...mange morsomme uttrykk i den artikkelen. Det var for øvrig hyggelig å lese at også dansker kan skrive om Kjos uten å vinkle det til noe negativt.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enormt engasjement med stor entusiasme. En genuin gründerånd, styrt av dette, og ikke motivert av økonomiske utsikter. Jordnærhet og nøkternhet. Velger ut riktige folk, og får fram de beste i disse. Og som den forrige vinneren av årets entrenpenør sa i fjor: Flaks
Artig å lese at Kjos blir godt mottatt også i Danmark. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kjosern på p3morgen. | kekker | Flyforum | 1 | 08-07-2010 13:29 |
En utfordring til Kjosern | C130 | Flyforum | 57 | 27-03-2010 11:52 |
Før Kjosern kjøpte 737 | putzmeister | Flyforum | 13 | 06-03-2007 15:58 |
Kjosern vil mate nettverksselskapene ... eller?? | CK | Flyforum | 13 | 14-01-2005 09:31 |