![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt senere start på dagen enn forventet.
Småglatt på veien i dag, men det var ingen problemer å komme frem. Men jeg tipper det blir kaos om litt nå, med mer biler på veien. Kaffen står her på pulten, forum skal sjekkes før dagen starter for fullt. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alderen kan ikke lenger skjules...med en bandasjert fot så går jeg ikke akkurat fort fremover - slik går det når halvgamle menn skal kjekke seg for småpikene på dansegulvet... Men på jobb skal man da komme seg - med bil. Ha en flott dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God kald morgon frå Trondheim!
Vel 14 blå ute i dag -friskt! Er på på plass inne på kontoret, så då går det greit ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"God" tirsdags morgen fra Ryfylke!
Er ikke mer enn 1,7 blå her. Dog har det falt mye snø i løpet av natten, og jeg lurer på om bussen min kommer seg fram (bor ett stykke fra hovedveien). I dag får vi besøk, vi skal ha hospitering for 10. klasse. Så det blir 2 skikkelig slappe dager nå ![]() Ha en vidunderlig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Hønefoss, -17 og 1009. Skyet med lett snø (ikke VFR)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God tirsdag morgen!
Kaldt idag også, men hva gjlr det når man klarer å forvandle gråstein (eller sølv...) til gull ![]() Ha en fortreffelig dag alle sammen!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En riktig god morgen ønskes alle fra Gardermoen MIL.
Kan melde om lett snøvær og 17 blå men kaffen er satt over og God morgen Norge surrer i bakgrunnen så alt tyder på at dette blir en bra dag!. Ønsker alle en riktig god tirsdag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god morgen ifra Terminal North at LGW. Har alt vert opp i knapt to timer, og har forlat Hilton Airport Hotell. Min Bagasje er sjekket inn helt fram til BKK. Har funnet meg en fin vindusplass her, og så akkurat en BA772 ankomme terminalen.
Resten av dagen skal tilbringes ombord i EK012 og EK374. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god morgen fra Oslo! Fri i dag også (
![]() ![]() Ha en fortsatt strålende dag alle sammen!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala C. Inställda tåg gör att min dag måste läggas om en del. Lunch med CK blir det dock lika punktligt som en SAS avgång. -5 visar termometern och molnen ligger lågt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Lett snø i luften, det er kaldt og jeg er trøtt. Etter jobb skal skal jeg tvinge meg selv til å trene samt rydde og vaske litt hjemme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. I dag blir det å komme seg på jobbintervju før en tur på Elixia. Ellers ingen planer. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Pokkers vinter!!!
Her laver snøen ned igjen! Det er glatt som bare rakker'n på veiene og trafikkaos. Jeg er LEI!!!! Nå må snart denne globale oppvarmingen snart sende noen varmegrader så vi kan finne frem solkrem og shorts igjen! Dessverre viser ikke meteorolygene tegn til å vise bedring i situasjonen. Jeg stemmer for å la bilen gå på tomgang hele dagen, så får vi håpe det hjelper! Ellers drar det seg dessverre ikke særlig mye mot helg enda. Blir kontordag i dag og i morgen, før turen går til Stockholm på torsdag. Skal bli deilig å fly litt igjen nå. Akk ja! Er det rart jeg drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Morn! God tur til farende fanter, og en riktig god dag (og min sympati) til alle rampegutter og -jenter som skal ut i kulden på tarmac.
Stor nedbemanning på jobben i dag. Jeg er ikke bekymret på egne vegne, men det er alltid noe herk med disse prosessene, enten man mister jobben eller blir sittende igjen med "survivor's guilt". Men alt blir en vane: Dette er den fjerde runden jeg er gjennom i dette firmaet. Når jeg tenker på det var jeg gjennom en lignende prosess i et selskap jeg var innom en liten stund i en "pause" herfra også. Jaja. EB: Høyt tyngdepunkt? ![]() K |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
God formiddag!
Tilbake på kontoret etter en ukes kurs i Køben. Kom sent i dag. "Alt" som var av trafikk i Oslo hadde samlet seg i Bispegata, og der ble det stående ei stund... Misunner grindstein veeeldig akkurat nå!!! Sukk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Svolvær! Her er det strålende sol, stille og kaldt. Med andre ord nydelig vintervær. Må vel kanskje innrømme at Lofoten kan være flott når den viser seg fra en slik side (jeg har sett den andre siden også, så jeg er ikke såå lettlurt). Her går nå dagene videre mer eller mindre på timgang. Bare to måneder igjen nå til det blir ny oppdragsgiver, og nye oppgaver. Må innrømme at jeg gleder meg!
På torsdag blir det retur til Bergen, der det er akkurat samme flotte vinterværet som her. Der har faktisk ikke meteorologene vært verre på det, enn at de har meldt samme været ut hele februar. Dermed tyder alt på at Bergen vil sette ny all time high for antall dager sammenhengende med snø. Jeg tror vi må klare til og med den 19.02 for å slå den gamle rekorden. Nå ligger det en meter, så det skal vel strengt tatt mye til for dette ikke går veien.. Den som lever får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Det er steike utrolige snømengder her over i sørvest. Det har lavet ned i går kveld og natt. Ser ut som det er mer snø her enn på østlandet for tiden! Droppet OSL tur idag for å unngå å oppleve forsinkelser i begge ender i snøværet. Tar det igjen i morgen i steden og håper på mindre nedbør. Tar videokonferanser som erstatning idag. Vel det er bare å nyte vinter'n. Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Gudd moerning fra Avd (Veldig) Vest. Her er det pissregn og tre grader .. fint vaer aa ha hjemmekontor i.
![]() Neste Norgestur er under planlegging og det ser ut til aa bli A380 ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Krabi...
Her er det alt annet enn kaldt. Over 30 grader på dagen og det eneste fornuftige er å finne seg noe kjølig å drikke. ![]() SNSK
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 30-08-2011 17:38 |
God Tirsdags Morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 12 | 19-07-2011 18:28 |
God tirsdags morgen fra Paris | Twin Otter | Flyforum | 11 | 13-07-2011 03:54 |
God Tirsdags Morgen Fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 02-11-2010 21:08 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 05-10-2010 22:56 |