![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk.
Ny dag, nye muligheter. Stille og rolig på jobb, så da får man vel unnagjort en del før folk kommer ramølende inn om en times tid. Masse småting som skal gjøres, så det er vel tide å brette opp armene og komme i gang. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Skøyen - godt plassert ved pc`n og kaffekoppen. Blir en del møter både eksternt og internt før ettermiddagen heldigvis byr på en treningsøkt - noe i og for seg dagen allerede har inneholdt også.
Ha en sprek tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra avdeling veldig langt mot øst. Her går dagen mot slutten. Akkurat ferdig med et møte, så da gjenstår det å få skrevet referatet ferdig før jeg tar kveld. Er litt stille før stormen her nå før neste storstøpen starter på tirsdag morgen. Da blir det støp 9 dager i strekk, dag og natt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra gullstuen på Kastrup. Akkurat kommet inn med WF301 fra TRF og skal videre med LH3081 til MUC om en liten stund. Og så samme vei hjem i aften. Blir en lang dag. God tirsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var eg i gong med ny dag, og fleire oppgåver ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmø. Dag 2 i Core-FlyHi, som skal være fit til badetøjssæsonen
![]() Igår blev ferieplanerne afgjort og turen i november går til Punta Cana med et par dages stop i NY. Ruten bliver CPH-EWR/SK JFK-PUJ/B6 (alt. EWR-PUJ/CO). PUJ-FRA/DE FRA-CPH/SK Om lidt går turen til kontoret i Kbh til endnu en travl dag. God dag til alle ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Stathelle. En liten pause før mamma og jeg fortsetter ferden mot OSL hvor Icelandair skal ta meg til mitt nye hjem i Uniten. Det blir en lang dag, er ikke fremme før 0300 norsk tid i natt. Ha en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Gooood tur Skyteam
![]() Huff, jeg får komme meg opp av senga. Skal ut med et lite cessna og flakse i dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da har man endelig kommet seg på jobb, selv om man er noe sent ute idag. Ellers blir det en rolig dag ![]() Ha en bedre tirsdag alle forumrister ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 05-10-2010 at 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Arbeidsbutikk før lunsj. Etter lunsj blir det å få unna det som egentlig skulle ha vært gjort i dag ![]() Ha en fin tirsdag alle sammen!
![]() |
#11 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen ønskes fra kontoret på Lysaker! Kaffe i koppen, mat i magen, og dagens første snus inntatt. Kan vel strengt tatt ikke bli bedre.
Med ønske om en fortryllende dag til alle på forumet. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim #2
Fortsatt sykemeldt her, begynner å bli ganske så kjedelig.... ![]() ![]() Blåse- og regnevær her, blir en gåtur i skogen etterpå, med gode klær ![]() ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her fortsetter møkkaværet. Regn og grått og trist! Ingen tvil om at høsten er over oss. Og for sikkerhets skyld byr ettermiddagen på dugnad i borettslaget. Men nå skal månedsregnskapene avsluttes så her er det bare å gyve løs! Ha en god dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Bislett. Fortsatt i sengen og ligger å venter på en god dose painkillers skal få effekt, før det blir en porsjon is til frokost......merker ihvertfall at det gror nå. I kveld kommer dama for å holde meg med selskap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo,
Kom meg på jobb til 09, ikke akkuat imponerende. Nå er det å samle sammen litt informasjon før et møte kl 10. Utenom det ingen spesielle planer i dag enn å få ting - og da helst gamle ting - unna. En vanvittig utfordring det der. Kvelden byr forhåpentligvis på trening og sosialt samvær med noen kompiser. Ha en fin tirsdag!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra BKK. Gårsdagens middag ble en meget trivelig affære da HELE crew'et pluss medfølgende og venner var samlet rundt bordet på "Balee Laos". Det er sjeldent, det!
Det ble nesten 14 timers søvn, opp kl. 13:25 lokaltid for egg og bacon til "frokost", og nå slapper man av litt før kveldens selskapeligheter tar til. Kabinen har to netter i BKK denne gang, mot normalt kun en. Kan bli en hyggelig kveld igjen. Ellers, så er det overskyet og opp mot 30 grader. Men regnet har uteblitt, heldigvis! Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag. Ryddesjau banankasser og visning til helgen. Her er det bare å gjøre leiligheten sexy. Godt man har noe å gjøre i langfriperioden
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Halvgått dag her over i sørvest , været letter noe ute og det er tilløp til sol etter noen grå dager. Full speed denne uka og ikke my tid til Forumbesøk. OSL turen ble tilbakelagt i går. I morgen er det tid for WF flight 433 over til TRF og tur ned til Moland for møte ved Risør. Deretter kommer ABZ på reiseplanen i slutten av uka. Hei hvor det går! Ha en fortsatt god dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp -- lett kaosmorgen her borte i Alpharetta, men nå er det meste pakket opp og slengt i vasken og andre steder. Stor gjensynslede da jeg endelig kom hjem litt før midnatt. Selv katta beæret meg med sitt nærvær og betraktet bikkjas gledesdans med lett hånlig blikk.
Dårlig vær på Newark gjorde at jeg ikke fikk fly DC-9 og istedet ble henvist til en særdeles ukomfortabel A319. Men men .. jeg kom ihvertfall hjem. CoreMOW har ligget litt i dvale et par uker, men nå er det på'n igjen hvis jeg bare kan finne treningsshorts'en min .... Fri i dag og i morgen - deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På tide å trekke seg tilbake fra jobb... Snart blir jo det for godt. Blir vel få finne seg noe fisk på veien hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Tirsdags morgen, nå fra Florida... | LN-RTP | Flyforum | 19 | 05-10-2016 00:09 |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 30-08-2011 17:38 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-08-2011 10:47 |
God Tirsdags Morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 12 | 19-07-2011 18:28 |
God Tirsdags Morgen Fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 02-11-2010 21:08 |