![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I denne posten poster jeg noen bilder av året, eller høsten, på Geiteryggen. Starter med noen bilder fra flydagen den 9. august. Tekst under bildene.
![]() L-29 i skarp sving. ![]() Bird dog ![]() Dakotaen var minst like populær i år som i fjor. ![]() I mine øyne det peneste flyet i norge som flyr. ![]() LN-ADA ![]() ![]() Dette helikoptret fløy et av de råeste displayene jeg har sett, synd at jeg ikke har det på film. ![]() Russian warbirds Yak-52 ![]() LN-ACG ![]() SE-LBN ![]() Senere på høsten forsvant Avitrans, som etter hvert var blitt et kjent syn på geiteryggen. ![]() Vildanden har nå to operatører DAT med ATR og Helitrans med jetstream. ![]() ![]() LN-BGB er ett vanlig syn på plassen. ![]() Det er derimot ikke denne. ![]() Invadern til Scandinavian Historic Flight. Måtte den få fast base på Geiteryggen igjen... ![]() En sen høstdag var denne tassen på besøk fra Sola ![]() Avslutter med LN-ASY, arbeidshesten til Grenland Flyklubb. Håper dere likte bildene. Er på amatørstadiet i fotoverden, så kommentarer og kritikk mottas med takk. Last edited by LN-VGT; 29-12-2009 at 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Det var noen flotte bilder. Skarpe og klare. (Kan dessverre ikke komme med noen råd/kritikk om hvordan dette skulle vært gjort bedre, så lenge jeg ikke kunne ha levert noe bedre sjøl
![]() Artig å se bilder fra min barndoms flyplass. Trudde ikke det var noen særlig aktivitet der lenger, og at den var grodd igjen til ei gressstripe. Husker det var noen bjørnunger der.......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fin serie fra Geiteryggen med varierte motiver. Skarpe fine bilder, jeg liker klassikerene. Bjørnene på Geitryggen var vel legendariske Bamsefar og Tasselass, som Snorre Kjetilson hadde der oppe ved sitt selskap Fjellfly.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Artig med bilder fra denne plassen, litt utenom det vanlige her. Takk for titten.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder! En del av flyene fra stevnet tok turen til stevnet på Jarlsberg etterpå, så jeg fikk også med meg displayet til helikopteret LN-OCK. Knallbra!
Hvor holder Invader'n hus forresten? Husker bjørnene jeg også. Trodde de het Pekka og Lisa, men det var kanskje noen andre. Og så sto det jo en F-84 der, som vel har havnet i Sverige mener jeg å ha lest på ett eller annet forum? Last edited by Fly high; 29-12-2009 at 20:04. Reason: Tillegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det var enten pekka eller lisa som var mor til Bamsefar og Tasselass. Tusen takk for kommentarene. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hørte at Invader'n var flyttet til Rygge, noen som kan bekrefte det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
To fra Geiteryggen i dag | Fredriksen | Bilder & foto | 1 | 29-06-2015 12:47 |
Bilder fra ZRH 02JUN13 (Mange Bilder) | LN-KRF | Bilder & foto | 10 | 10-06-2013 23:31 |
Mine bilder fra Bodø air show. Mange bilder! | petru26 | Bilder & foto | 11 | 22-06-2012 19:13 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |
Vildanden lavpris fra Geiteryggen | GF1 | Flyforum | 11 | 11-02-2006 08:46 |