![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Dette er jo før til og med EB, så ikke rart jeg er trøtt som faen. Vel, dagen begynner med SK205 til KRS.....det er jo tross alt over 9 timer siden jeg kom hjem fra helgens utflukt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Nord har man vært våken i 2 timer og på jobb i 1time og 45min. Ute så er det mørkt og på tur til jobb så snødde det, noe jeg tror det enda gjør
![]()
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Her er livet hardt. Våknet for 5 timer siden, har vært ute og gått langs elven, en god salat til brunch. Livet er svalt og 28 grader vamt og fuktig i dag.
![]() Har vært og sett på julegave til meg selv, nå må vi telle på knapper. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Rett og slett imponerende Someone...
Glad mandag morgen - nå er det kun en uke igjen av arebidsåret 2009 - 5 dager før laaang jule og nyttårsferie. I dag blir det møter inne, ute av og inne på kontoret igjen - før ettermiddagen byr på vaksinering mot svineinfluensaen. Ha en flott start på uken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i huset våknet man kl. 03:30, klar som et lys. Kl. 05:00 måtte man bare stå opp. Gudene vet hva som skjer! Snart frokost.
Ikke mye på tapetet idag. Ikveld er det juleavslutning og rakfisklag i klubben. Gleder meg! ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Inte helt oväntat står studier på programmet idag och det blir intensivt. Snart är det fredag och då är det jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var atter en dag kommet i gang. Kaffekoppen er på bordet og man sitter og starter opp diverse ting som skal sjekkes og korrigres i løpet av dagen. Ellers vil dagen gå til møter og litt dokumentasjon til de som skal ta over mine arbeidsoppgaver f.o.m. neste uke... ![]() Vel, ha nu en forteffelig mandag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
OK, da har jeg et dypt filosofisk spørsmål til dere som vet alt her inne. Jeg har i dag gått forbi min faste Nikon-pusher. Han lokket med 70-200mm VRII... som er langt mer fleksibelt til spotting enn min 200mm f/2. Den var til og med skrekkelig billig. Vil det være rett av meg i disse nedgangstider å spare penger nå rett før jul med å kjøpe denne?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
God morra fra Krsand forresten! Her er vi snart klar for en ny dag og det som blir en meget travel arbeidsuke med noen lange dager! Akk ja! Er det rart at en drikker? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra t-banen i Oslo.
Straks er man klar for den mest hektiske uken dette året. Alt skal helst gjøres før ferien så det kommer til å bli et hardkjør framover. Ha en fin start på uken alle sammen!
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim
Her er dagen godt igang,småslapp i kroppen enda etter julebord på jobb lørdag, men det går seg vel til. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go for IT!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Trøtt som en sokk i dag. Det var en lidelse å stå opp. Det går i jobb omtrent hele tiden nå, og når jeg har "fri" så tenker man jobb. Men det er sånn det skal være på denne tiden av året
![]() Ser at en av mine planlagte julegaver er på supertilbud i dag, så da får man ta seg en litt lengre lunch og stikke ut å få tak i dette. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
God morgen fra Fornebu!
Det snør lett i dag, men gikk greit å komme på jobb. Det ble mye smaking på julebakst i helga. Årets første julegaver skal sendes avgårde i dag, for nå nærmer det seg styggfort. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'mandan fra Maura. Tidlig våken, gitt.. Vet ikke helt hva som skjedde i helga, men til tross for den vanlige skjeve døgntytmen, klarte jeg å duppe av i går kveld, i til sammen et par timer, og siden har jeg ikke vært trøtt. Ellers er man vel tilnærmet klar for en ny uke med pakker. Denne uka tror jeg vi har normal bemanning på avdelingen også, så jeg kan gjøre det jeg egentlig skal. Ønsker alle en fin dag/uke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag. Jeg er lei. Noen som har en jobb til meg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |