![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Jeg har lest litt her inne innimellom og fant ut av det tidligere idag at det var på høy tid å registere seg. Forhåpentligsvis kommer jeg til å delta litt aktivt her og prøve å følge med på det som skjer. Jeg er en søttenårig gutt fra nissebyen langs Oslofjorden med flere interesser horav jernbanen tar seg best ut her.. Innimellom unner jeg meg noen turer til OSL for å kikke litt og kanskje ta noen bilder. Litt vanskelig er det å komme seg rundt på flyplassen og få med meg hva som skjer når man mangler bil og radioutstyr.
Nei, nok prat - jeg tenkte jeg bare skulle si Hei her inne og ikke lage noe mere ut av det. =) Legger ved et bilde jeg tok i nordenden på OSL ifjor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Velkommen skal du vaere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Velkommen hit - hvis du ønsker kan du legge inn presentasjon av deg selv her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=1655
Det er også greit å ikke gjøre det ![]()
![]() |
#4 |
avsluttet
|
![]()
Hei og vælkømmin'. :-)
Tja, en liten enveis "flyradio" / lytteradio kan du alltids få kjøpt, antar jeg. www.nakshop.no koster vel en max 2000? Vet ikke hva range fra nissebyen til ENGM er, men du skulle vel få inn signaler, antar jeg? noen her som kan utdype dette? Uten "radio-operatørlisens" får du vel ikke kjøpt toveis, og man skulle vel ikke ha behov for det, vel? ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Velkommen!
![]() Eg kjøpte meg Maycom 108 AR, funker heilt greit. 699,- smartprodukter.no levert på kort tid også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Takk for velkomsten og tipsene angående flyradio. Nevnte produkt høres vilt gøy å følge med på men jeg hører desverre dårlig og greier ikke å få med meg det som blir sagt i en radio.
Nå må man egentlig se å få tatt en dag på OSL igjen snart! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei Ståle! Sitter ombord i Superspeed 1 på vei hjem fra foto-tur til Kastrup, og leser at du har funnet frem til forum, også her:-) med dine foto-kunnskaper kan du bidra med mye flott. Vi kan treffes på Osl en gang til våren. Velkommen her...!
Harald
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hei hei fra SEZ | kaldal | Bilder & foto | 0 | 06-05-2017 15:28 |
Hei | tiedomi | Småprat | 11 | 09-10-2012 10:40 |
Hei haa, hei haa, med Delta skal vi gaa! | LN-MOW | TripReports | 15 | 19-12-2006 01:11 |