![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sliter litt med online-skjemaet for etterregistrering av Eurobonus-poeng hos SAS Eurobonus.
Skriver inn dato og billettnr. men når jeg velger avreisedestinasjon (i mitt tilfelle TRF) så kommer det et popup-vindu (hvordan staves det ordet?) som søker etter destinasjoner (i mitt tilfelle CPH). Men vinduet bare søker og søker. Siden dette var en WF-flight. Har WF en egen side der man kan etterregistere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har hatt akkurat samme problemet i dag med en SQ flight i dag, det er nok rusk i maskineriet. WF skal fungere like godt som alle de andre man kan velge i drop-down menyen. Jeg sender en mail til SAS og hører.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du fått noe svar? Jeg sliter fortsatt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja og nei, hun dama skjønte ikke hva jeg mente og ba om å sende manuell etterreg. Så meldingen ble ikke helt fortstått, jeg prøvde igjen og venter på svar.
Funker ikke for meg heller enda, søket står og går uten resultat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kanskje det har noe med nettleseren å gjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt OT men kan jeg evt. ta med meg Eurobonus-kort og kopi-billetten til billettluka på Sola og få hjelp til å etterregistrere der? Hadde egentlig tenkt å få registrert eb-kortet mens jeg var på reise, men "glemte" det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, jeg har tidligere etterregistrert på billettkontoret på flyplassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå er etterregisteringen oppe og går igjen på sas.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg sliter fortsatt med å få registerte disse poengene. Internettskjemaet fungerer fint det. Men av en eller annen grunn får jeg ikke navnet på billetten til å stemme overens med navnet slik det er registert hos EB.
I dag var jeg en tur innom SAS på Sola for å høre om de kunne hjelpe meg men det kunne de ikke. Så nå har jeg sendt en mail til WIAS for å høre om de kan hjelpe meg. Det var jo tross alt der jeg bestilte billetten og jeg mener at jeg skrev inn mitt medlemsnummer da jeg booket biletten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan du ikke bare sende bestillingsvekreftelse og ombordstigningskort for manuell etterregistrering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng | Fredrik KH | Reiseforum | 283 | 29-11-2024 12:10 |
Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton | Tjab | Reiseforum | 3 | 13-10-2013 23:02 |
Etterregistrering av Eurbonus-poeng | buskmann | Reiseforum | 6 | 04-08-2010 23:54 |
EB: Etterregistrering av poeng (6. mnd. grense) | LNv22 | Reiseforum | 3 | 29-07-2010 14:48 |
BMI Diamond Club - etterregistrering av poeng m.m | LNv22 | Reiseforum | 1 | 05-02-2010 17:37 |