![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har et par ganger mailet og spurt SAS sin kundeservice om hvorfor det skal være slik at den fjerde største flyplassen i SAS sitt eget hjemmemarked faktisk ikke har en skranke dedikert til fullprid/business/EBG/EBS-holdere.
De reklamerer med både priority-tag'er (funker ikke) og bruk av Business/*G-skranker (finnes ikke), og det er merkbart plagsom i rushtiden om man skal ha med innsjekket baggasje. SAS kundeservice har så lagt påstått at de har ikke egne bagdrop for Business/EBG, men de har selvfølgelig til en hver tid en dedikert skranke for innsjekk for Business/EBG. Så langt har jeg ikke sett spor av dette, utnefor de tidsrommene LH betaler for det. Jeg har ved et par anledninger spurt SGS på bakken på Flesland, og svarene er samstemte i at her er det ordre fra kunden (SAS) at det ikke skal være noe dedikert skranke for Business/EBG og et par har til og med bekreftet at de har mottatt kjeft for å ha åpnet en skranke i rushtiden som har vært merket Business/EBG, og at det var klare instrukser om at ingen skal sitte bak en skranke, her skal alle løpe og hjelpe kunder med de automatiske tjenestene. Nå i ettermiddag var det toppen av moro, èn eneste person er satt til å følge med innsjekks-automatene, automatisk bagdrop og i tillegg forsøke å betjene innsjekk. Frustrert kunde, A |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jobb hos SGS på Flesland? | j-tyrh | Småprat | 2 | 05-08-2012 15:17 |
Dårlig service fra SAS! | Star Flyer | Reiseforum | 22 | 02-02-2012 11:53 |
Dårlig service? | MD80 | Reiseforum | 15 | 19-06-2011 09:29 |
Dårlig service på Serviceproffen.no | ENGM 911 | Bilder & foto | 2 | 28-06-2010 19:27 |
God service fra SGS | Trety | Flyforum | 11 | 20-11-2008 21:42 |