![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2008
Location: Stavanger
Posts: 1,539
|
![]()
Kommer DY til å bli større enn Ryanair?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
Ryanair har i dag 202 fly og ekspanderer fortsatt kraftig. Nei - DY kommer neppe særlig over knehøyden på Ryanair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Og jeg tror heller ikke Kjos er så dum at han prøver å bli så stor og gå i klinsj med FR. Selv om DY har ekspandert mer enn man kunne forestille seg tilbake i 2002 da de startet med seks fly...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,217
|
![]() Quote:
![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2009
Posts: 215
|
![]()
De startet med 6 fly (fem 733 og en 735).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2007
Location: Norge
Posts: 1,420
|
![]() Quote:
![]() ![]()
__________________
Mine bilder på JetPhotos.net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
Hvorfor ikke ta det fra hestens egen munn?
![]() Quote:
Imidlertid er nok visse detaljer utelatt. De hadde ved oppstart en innleid 737-500 og det var vel også en Channel Express-maskin i bruk de første dagene. Ergelig at Airpics-forumet er borte - der var dette beskrevet dag for dag omtrent ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Det er da en webside med litt mer informasjon
![]() 737-500 - LN-BRU - 5. august 2002-10. mai 2003 - leased from ILFC - Thor Heyerdahl#1 737-300 - G-CELU - 1. september 2002-2. desember 2002 - wet-leased from Channel Express 737-400 - EC-IFN - 2. september 2002-13. desember 2002 - wet-leased from Futura Intl. Det var disse tre som hjalp til i oppstarten, neste wet-lease kom i begynnelsen av 2004. På oppstartsdagen var KKF og KKJ klar og fra den 3. september ble KKL med på laget. De tre neste 300 kom i løpet av november og desember 2002 (KKI, KKH, KKG) og gjorde at de to wet-leased 300 og 400 kunne sendes tilbake. Mer her: http://www.plane-spotter.com/Airline...gian/index.htm
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
- Streik i Norwegian! .. eller....? | LN-MOW | Småprat | 3 | 09-06-2015 12:09 |
Hvem støyer mest - Ryanair eller Norwegian? | RWY 24 | Flyteknisk forum | 5 | 01-09-2010 23:48 |
'Knapper og Glansbilder' - splittet fra 'Ryanair eller Norwegian' | Kua | Flyforum | 7 | 01-12-2009 16:16 |
Club ANA...eller var det Ryanair? | Blubird | Bilder & foto | 4 | 22-11-2008 13:45 |
Hurra for Ryanair! eller? | laurenz | Flyforum | 2 | 15-06-2005 20:59 |