![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian har hengt opp store veggplakater(billboards) her i ishavsbyen hvor de reklamerer med billigste pris ut til Europa... fra Oslo... Det er jo fullstendig latterlig da de ikke engang interliner med seg selv, og prisen blir OVER dobbelt så høy fra Tromsø!
Dette minner om billboardreklamen til radio1 her i byen for noen år siden. Reklamen var grei i seg selv, bortsett fra at nærmeste sted en får inn radio1 er i Trondheim.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Minner meg litt om når Ryanair hadde svære reklameplakater her i Haugesund for Torp- Skavsta ruta si...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eller Continental med sin reklame her i Bergen for Oslo - Newark ruten sin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Enig i at dette kan virke litt merkelig,men dette er som dere ser ikke kun et Norwegian-prblem. Nå er det vel dessuten slik at Norwegian ikke interliner med seg selv, så det må da være lov å reklamere for ruter en kan nå om en tar flyet til Oslo....
...men skjønner hva du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kunne de ikke fått frem prisen fra Tromsø - som sikkert selv uten interlining ville blitt billigere enn alternativet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Dette blir akkurat som om jeg sitter å leser VG på Geilo med reklame for SASbraathens til Amsterdam .....:smokin
|
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Eh, hvordan blir det det samme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De fleste i Norge bortsett fra gjengen her inne har ikke snøring om hva interlining er, og de fleste tar det for gitt at de kan kjøpe en gjennomgående billett fra Tromsø til London via Oslo..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kunne jo tatt med et punkt at du kommer billigst til Oslo først med Norwegian...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er jeg ikke uenig i. Kanskje tromsøværingene allerede vet det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tydligvis ikke...det er en som kommer nord for Sinsenkrysset som startet denne posten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sant nok....men han vet det tydeligvis hvilket produkt Norwegian har siden han reagerte slik han gjorde. Dem som evt ikke vet det prøver å bestille i stedet for å reagere på plakaten
![]() Men skjønner hvor du vil. Norwegian får heller reklamere får sine flere avganger til Oslo snart... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja det stemmer DY! Det jeg reagerte på var at hvis en leser plakatene kjapt, som de fleste gjør i og med plasseringen av plakatene, ser det ut som at prisene gjelder fra Tromsø, og ikke fra Oslo...
edith: leste for fort gjennom tidligere postings, og fikk ikke med meg hva som egentlig stod der ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Enig i at det er litt sært å reklamere for avganger fra Oslo fra Nord-Norge (så det samme i Harstad igår). Men Pr er PR og det gjør folk oppmerksomme på at de kan komme seg ut i verden med DY. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter å ha lest også det som står med liten skrift på plakatene er jeg sikker på at dette er brudd på markedsføringsloven. Det står faktisk ingenting om at prisene gjelder fra Oslo! Det var bare noe jeg antok sist, siden det er litt vanskelig å få med seg små skrift når en er ute å kjører!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dårlig mat skal være funnet hos Norwegian og hos andre | Hpkris | Småprat | 62 | 05-01-2014 19:48 |
Rygge Basefly ( Dårlig kvalitet og Dårlig vær ) | plane-spotter | Bilder & foto | 15 | 12-04-2010 21:43 |
Norwegian straffes for dårlig passkontroll | MartinL | Flyforum | 56 | 17-12-2009 16:34 |
Dårlig PA | LN-MOW | Flyforum | 3 | 04-10-2008 01:43 |
Dårlig for CO | KLMNordic | Flyforum | 1 | 17-02-2005 20:34 |