Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-11-2009, 17:48   #1
Chaos Controller
ScanFlyer Blue

Chaos Controller's Avatar

Default AUH-MNL-CEB-MNL-AUH med EY og PR

Da gaar turen tilbake til Filippinene for 7. eller 8. gangen paa et droeyt aar, denne gangen blir det med 'The worlds leading airline 2009' som Etihad nylig ble kaaret til, og innenriks med Philippine Airlines i Filippinene.

Billetten med Etihad kostet ca 3000 kroner tur retur Manila, og gaar med en av Etihads nye Boeing 777-300ER.
Innsjekk ble gjort paa nettet i tildige timer i morges, og sete 54A ble valgt, da dette er en av to to-setere bakerst i flyet, slik at det ikke er for mange folk aa klatre over naar jeg skal paa toalettet eller lignende
Skal naa straks paa nattevakt i taarnet i Abu Dhabi, og satser da paa aa ta turen ned til Etihad sitt kontor i tidlige morgentimer og hoere om de ikke har lyst aa plassere meg forran gardinen i stedet for helt der bakerst i flyet.

Flytiden er satt til 8 timer og 20 minutter, og da vil jeg faa 5 timer aa slaa i hjel paa flyplassen i Manila i morgen kveld foer turen gaar videre til Cebu. Manila - Cebu - Manila blir i businessklasse, da prisforskjellen paa oekonomi og business var bare ca 400 kroner (totalt ca 1100 kroner for billetten), og er godt aa ha lounge tilgang med saa mange timer paa flyplassen. Innenriks er satt opp med Airbus 340 og 330, men tar det med en klype salt, da jeg har flydd samme ruten tidligere, men da i Airbus 320 i stedet, til tross for at det var satt opp med stort fly da i utgangspunktet ogsaa.
Old 14-11-2009, 18:41   #2
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Default Re: AUH-MNL-CEB-MNL-AUH med EY og PR

Venter spent........ En som ofte er i det landet.... Blir det Shangri-La i Cebu ??
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules