![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
|
![]()
Hei,
Jeg skal spille inn en film til et skoleprosjekt senere i år. Og har planer om å ha med en SAS-arbeider, som skal spille en flytekniker. Vi vil gjerne bruke skikkelige kulisser og klær for å gjøre filmen så bra som mulig. Og da lurer jeg på hvor jeg kan få tak i en SAS-arbeidsjakke. (En sånn svær utejakke med SAS-logoer på? Kan jeg kontakte en arbeidsklær-leverandør? Har de logoer som kan trykkes på? Eventuelt er det noen SAS-ansatte her inne som kan fikse meg en jakke mot betaling? (Kanskje ikke mulig, men det er lov å spørre) Takker for alle svar! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spør markedsavdelingen i SAS, og bare forklar hva du skal lage. Kanskje du får en "ekte" statist, med klærene du nevner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kontakt firmaet i limken under:
http://www.brandsaeter.no/ De hadde for en tid tilbake noe gammelt, ubrukt arbeidstøy fra SAS(i gamle farger) og arbeidsklær fra ColorAir liggende som de solgte nesten gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Escaping the blue box
|
![]()
Dæsken... Det hadde vært litt retroironisktøft å få seg en Colorjakke....
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det lov å selge orginale arbeidsklær med logo til utenforstående?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FlyKirurg
|
![]()
Det er derfor jeg egentlig spør. Men foreløpig har jeg ikke hørt noen respons på at det ikke er lovlig.
![]() |
#7 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Arbeidstøy/uniform med logoen er produkter registrert av SAS.
All bruk av dette skal normalt sett avklares med rettighetshaver, så lenge du ikke selv er ansatt i selskapet. Og vis du er ansatt, så skal du vite at arbeidstøy skal benyttes bare i transport til/fra, samt mens du er på jobb. Du kan risikere å få SAS på nakken. Anbefaler deg å kontakte markedsavdelingen. Last edited by LN-RRA; 14-10-2009 at 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
Braathens Catering arbeidsjakke (str. L) | laurenz | Samlerhjørnet | 2 | 05-09-2011 22:39 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |