![]() |
|
![]() |
#1 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,271
|
![]()
Det er kanskje et banalt spørsmål, men hvis vi tar destinasjoner som Svalbard: Vil tidligere flyvererfaring være avgjørende for hvem som flyr den ruta? Selvfølgelig ser jeg at det rent teoretisk går an for hvem som helst å fly opp dit med den informasjonen som er tilgjengelig - men la oss si at det er midt på svarteste desembernatta, vinterstorm og "guffent", det må være alt annet enn lett å ta det på strak hand?
![]() Det er muligens et spørsmål som ville vært mer aktuelt for Norwegian når de fløy opp dit, enn SAS som flyr dit i dag (pga gjennomsnittsalder i cockpiten) - men hvis vi later som om Norwegian enda flyr til Svalbard: "er" det fri rullering på hvem som flyr opp dit? Finnes det - i tilfelle erfaring avgjør rute - andre ruter som kan være greit å ha flydd en sommerdag før du flyr på vinteren? Last edited by Polaris; 22-09-2009 at 10:15. Reason: omformuleringsskriveleifer er gøy! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaring med Georgian Airways eller Ukraine Int.? | thoves | Reiseforum | 5 | 25-02-2015 08:30 |
Spekulasjon: Ny rute TRD-JFK eller feil? | Trdfly | Småprat | 3 | 21-11-2012 19:27 |
Noen som har erfaring eller hørt noe om Pelican flight training center? | flyer88 | General Aviation og sjøfly | 1 | 06-08-2009 22:12 |
"925, er det ei ny rute eller?" | Thomas | Flyforum | 8 | 17-08-2006 22:29 |
Feil i BUSK-reklame eller ny rute? | Utflyttet | Flyforum | 6 | 26-10-2004 12:29 |