![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen.
Da er ukens første vannbøtte behørig mottatt. Da jeg gikk til butikken kl 07 i morges fikk jeg ukens første vannbøtte midt i bakhodet fra en passerende pick up .. ![]() Songran, Thailendernes nyttår feires fra og med i dag og ut denne uken. En av ingrediensene er en renselsesprosess med masse vann.. og her er det ingen som utelates.. Fant noen bilder som kan beskrive hva som skjer http://www.gotoasia.no/Bilder_Thailand/Bilder_Songkran_Festival.htm Så nå blir det noen dager uten mobiltelefon når man beveger seg utendørs .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
,,,og her hjemme krangler man om noen kan få bruke Sameflagget på 17. mai!!! Eller s så er det ikke vått her hjemme - kjenner fortsatt den 2 timers treningsrunden i går kveld. Ha en bedre onsdag - det nærmer seg helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
|
![]()
og her oppe i nord så snør det smøjævla.. kommet noen cm i løpet av natta.. og dagen begynte med snøkosting og som om at det ikke er nok så har Telenor litt trøbbel med noen servere i Bergen.. så her sitter man på jobb uten data
![]() ![]()
![]() |
#4 |
at your service!
|
![]()
Indeed! Heile wf-systemet har ikkje data, så her er det innsjekk/boarding/movements på den gamle måten: MANUELT!
![]() Får håpe at Telenor får ut fingeren!!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Husker godt når jeg var i Thailand under Songkran for fire år siden. Slapp heldigvis unna det meste av vann, men var selvfølgelig noen idiotiske turister som satt på noen restauranter og sprutet på folk med vanngevær. Ellers er det overskyet idag også, men heldigvis opphold, så jeg slipper ihvertfall bli våt på sykkelturen til skolen. Og etter skolen...... Tannlege. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra grensa mot tigerstaden
![]() Jeg fatter ikke hvorfor folk skal ringe å bestille billetter til australia kommende jul 2159.. naturligvis spesielt når jeg har tidligvakt dagen etter. Menneh.. jaja sånn skjer.. Fint vær i oslo idag ,lite trafikk på E6 og alt bare velstand. Bedre dag ønskes ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det hadde vært lettere uten de £$€#€ kundene, eller hva Scanor??
I går røykt det noen tusenlapper på nytt kamera til fruen. Hennes (analoge) Ixus tålte ikke å falle ned trappen (note to self - balanser ikke elektronikk på rekkverket...), så da blir det ny digital Ixus på fruen. Startet dagen med Holy Blood Holy Grail på bussen i dag - burde vært en lengre busstur inn til Lysaker for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra en våt Bergen også.
Det er ca. 4 grader ute, og det har vært noen fæle byger.... -Men nå har vi opphold, enn så lenge. På jobben går det så det suser. Ny rekord i forrige uke ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
En riktig god og for en sjelden gangs skyld stressfir morgen.
Ikke for å ta motet fra deg CK, men Holy Blood Holy Grail starter bra, men jeg kjørte meg helt fast etter noen hundre sider, det ble rett og slett litt for mange årstall og franske navn til at jeg klarte å henge med. Makan til tunglest bok har jeg ikke vært borti siden "Omsetning og Kreditt 2" av Sjur Brækhus! (Har vel noen sider igjen av den boka også...)
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Monaco/Beausoleil.. Börjar klockan 1100 idag med en föreläsning i Business Law. Sedan blir det projektarbete fram till klockan 1600. Om två dagar är jag på väg mot England igen. Nytt flygbolag (City Jet) blir det också till LCY.
Nåväl, nu skall jag stryka ett par skjortor och sedan passa på att handla lite.. HAPPY SONGKRAN!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
Vi har jo oppe fra kl 0700 på morgenen. oh well, får da registrert salget så da er det ikke så farlig, samt overtid :P
![]() |
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Trykk *21* sett over til BA på tlf 815 33 142
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Go morgen fra Stalowa Wola(Polen) Kom hit igaår folkens! Her er det 14 grader og skinende sol
![]() PS: Er tilbake på lørdag!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fri fra skolen idag, benytter muligheten til å slappe av ute i sola og fyre opp FS med 767PIC samtidig. Virgin 901 har laget noen fine contrails de dagene, så idag skal jeg stå klar med kamera i tilfelle..
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
- Ute skinner sola, her inne hyler Scheie!
.. eller hans amerikanske kollega. Her er det klart for Juve-Liverpool paa ESPN2!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Våt tirsdag | Chriscross | Flyforum | 16 | 11-09-2012 18:42 |
God våt forblåst mandag | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 14-05-2012 16:05 |
Våt? | Desk pilot | Flyforum | 2 | 08-09-2007 13:24 |
Heftig og våt A300 | EB | Flyforum | 5 | 08-08-2007 19:00 |