![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
regnet øser ned i Asker, Prinsessen har nettopp våknet og dermed er det slutt på fars ivrige innscanning av gamle utgaver av SAS Inside (lånt ut av EB). Selv med ny rask PC fra DELL tar det noen minutter å scanne hvert blad. kanskje blir jeg ferdig til EB kommer hjem... hvordan går det med din del, Kurt??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ganske grått her også, men solen begynner såvidt å titte frem.
Etter å ha hatt coopertest (løpe så langt man klarer på 12 minutter) igår er jeg ekstremt støl (eller lemster som vi sier her), og klarte såvidt å komme meg opp av sengen. Tenker jeg får prøve å komme meg på butikken etterhvert, ellers blir det vel bare sofasliting resten av dagen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Daytona. Klokken er 0745, det er 21 grader, litt disig, men blir nok en fin dag i dag også. Meldt ca 30 grader dagene fremover, med en del sol, og selvsagt mulighet for litt thunderstorms.
I dag blir det første tur i Seneca. Multi blir moro! God helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag ifrån St. Raphaël. Besöker mor och far och njuter av god mat och avslappning vid swimmingpoolen. Inte så svårt när det är 25 grader ute.
Alla mina beställningsjobb börjar att bli färdiga nu, bara lite finputtsning som skall göras innan jag kan bränna dom på CD-skivor och skicka iväg. Med önskan om en fortsatt fin lördagseftermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() MD-87 LN-RMK tar av fra 24L på Manchester 15 mai En liten time tidligere ble dette bildet tatt fra Aviation Viewing Park ![]() Det var bedre oppmøte der enn på vollene rundt OSL ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra Fornebu
![]() Her er det like ille ennå, det høser ned vann fra oven. Det ble ikke noe flystevne på meg imårra heller , må jobbe,men det er sånn som kan skje den beste (tilåmed meg) Bedre dag ønskes ![]() S A
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Farmen. Her har dagen gått med til å rydde i garasjen. Etter en vinter med oppussing og utbygging av hovedhuset var det til slutt bare skrot, byggematerialer, stilaser og masse annet rart der inne, og slettes ikke plass til noe kjøretøy der. Nå er det ryddet, kjørt bort og kostet fint, så nå får alle 3 bilene plass der inne igjen
![]() Nå får jeg vel pakke meg en liten veske, da jeg skal til Nice fram til torsdag. I morgen blir det da MJF-TRD-OSL-MUC-NCE med WF/SK/LH/LH. Det er på slike turer at det er en bitteliten ulempe å bo et stykke unna OSL, slik at jeg ikke når noe direktefly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. og her er slaaballsesongen over ... siste matchen endte med blodbad i vaar disfavoer, selv om det ikke telles poeng paa dette stadiet.
Overskyet - regnbyger - rundt 20 grader .. i morgen gaar turen til Fairbanks (via Anchorage), hotell med wi-fi er bekreftet, saa se frem til litt gamle DC'er og annet snadder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God våt forblåst mandag | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 14-05-2012 16:05 |
Våt? | Desk pilot | Flyforum | 2 | 08-09-2007 13:24 |
God våt morgen | Farmer | Flyforum | 14 | 13-04-2005 20:41 |