Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-09-2009, 20:44   #1
svetho
ScanFlyer Blue

svetho's Avatar

Spørsmål Shangri La Bangkok

Jeg skal ta med madamen til Bangkok i Oktober, og tenkte å spørre om noen her har erfaring med Shangri La Bangkok???

Vi skal bare være 3 netter, så vi skal ha ett bra, dyrt og komfortabelt hotell!!

Vi hadde også tenkt oss å prøve biz på TG`s 777 fra oslo, eller 747 fra københavn.

Men om det er noen som har andre tips vedrørende hotell i Bangkok, så kom gjerne med de..

SVETHO
svetho is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2009, 21:05   #2
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Default Re: Shangri La Bangkok

Vårt faste hotell der borte.. Mange opphold der de siste 12-15 årene. En stille oase og bare et par hundre meter fra storbyvrimmelen...Anbefales..

Deilig å bo nede ved elvebredden. Spise her om kvelden:
http://www.shangri-la.com/en/propert...urant/salathip
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2009, 22:58   #3
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by svetho View Post
Jeg skal ta med madamen til Bangkok i Oktober, og tenkte å spørre om noen her har erfaring med Shangri La Bangkok???

Vi skal bare være 3 netter, så vi skal ha ett bra, dyrt og komfortabelt hotell!!

Vi hadde også tenkt oss å prøve biz på TG`s 777 fra oslo, eller 747 fra københavn.

Men om det er noen som har andre tips vedrørende hotell i Bangkok, så kom gjerne med de..

SVETHO
Hadde en langhelg med madammen der i 2004 (så en stund siden), og ble ikke overvettes imponert - hadde ventet enda litt mer. Synes Conrad var bedre.
Old 09-09-2009, 09:20   #4
Molinari
ScanFlyer Silver

Molinari's Avatar

Hadde alltid bodd på Peninsula frem til april i år - da forsøkte vi http://www.starwoodhotels.com/lemeri...ropertyID=1946 - og ble veldig positivt overrasket. Kan anbefales på det varmeste.
Molinari is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2009, 09:26   #5
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Kan også anbefale Oriental, den klassiske nr. 1 gjennom alle år...
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2009, 11:30   #6
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Hvorfor bruke så mye penger på hotell i Bangkok? Man er vel ikke der for å sitte på rommet heller? Det finnes mange hoteller med en helt grei standard til mye lavere priser!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2009, 18:06   #7
gardkarlsen
ScanFlyer Silver

gardkarlsen's Avatar

Hei

Det kule med Bangkok er at en får mye hotell for pengene så når man går for et 5 stjernes hotell så får man det til en bra pris og man får en helt fantastisk service. Jeg liker å prøve nye hoteller hele tiden og når jeg skal til Bangkok i slutten av måneden blir det Westin på Sukhumvit. Men jeg har også bodde på Sheraton på Sukhumvit, Centara Grand at CentralWorld, Lebua, Dusit Thani etc. Du finner et Bangkok reisebrev her http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm og noen av hotell omtalene her http://gardkarlsen.com/blog/?tag=bangkok
Old 09-09-2009, 20:02   #8
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Vet ikke hva du må betale for Shangri la, men du får ialfall Conrad for 800 kroner/natt med frokost og sen utsjekk nå. Tror tilbudet går frem til 31. des. Ellers så er jeg happy med Royal Le Meridien Plaza Athene, det får du for 700 kroner inkludert frokost for to. Pass på å bo nærme Sky Train!

Le Meridien hotellet som Molinari anbefaler ligger vel som nr 1 på tripadvisor, så dere overlever nok der også:-) Lurer imildertid på om det kan være litt for nærme de søte pikene for noens smak.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2009, 23:45   #9
Utflyttet
Ute på tur

Jeg vil varmt anbefale Hilton Millenium, som er nytt. Jeg så på priser nå nettopp og der får man mye for pengene.

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 08:57   #10
Molinari
ScanFlyer Silver

Molinari's Avatar

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post

Le Meridien hotellet som Molinari anbefaler ligger vel som nr 1 på tripadvisor, så dere overlever nok der også:-) Lurer imildertid på om det kan være litt for nærme de søte pikene for noens smak.

Noen kan alltid styre unna..... Men ja, du må gjennom PatPong for å komme til/fra SkyTrain. Men det er jo en opplevelse i seg selv - og har man lest seg opp på kultur og tradisjoner i Thailand på forhånd så vet man at a)90% av kundene hos prostituerte i Thailand er thaier b)det å være prostituert er et yrke man får respekt for - faktisk på samme linje som det å være bonde eller lærer. Dette til stor forskjell i forhold til hvordan vi vestlige i stor grad fordømmer og ser ned på prostituerte.

Nuvel - det var nå kanskje en digresjon - men jeg lot det stå til :-)
Molinari is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules