![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal ta med madamen til Bangkok i Oktober, og tenkte å spørre om noen her har erfaring med Shangri La Bangkok???
Vi skal bare være 3 netter, så vi skal ha ett bra, dyrt og komfortabelt hotell!! Vi hadde også tenkt oss å prøve biz på TG`s 777 fra oslo, eller 747 fra københavn. Men om det er noen som har andre tips vedrørende hotell i Bangkok, så kom gjerne med de.. SVETHO |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vårt faste hotell der borte.. Mange opphold der de siste 12-15 årene. En stille oase og bare et par hundre meter fra storbyvrimmelen...Anbefales..
Deilig å bo nede ved elvebredden. Spise her om kvelden: http://www.shangri-la.com/en/propert...urant/salathip |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde alltid bodd på Peninsula frem til april i år - da forsøkte vi http://www.starwoodhotels.com/lemeri...ropertyID=1946 - og ble veldig positivt overrasket. Kan anbefales på det varmeste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kan også anbefale Oriental, den klassiske nr. 1 gjennom alle år...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvorfor bruke så mye penger på hotell i Bangkok? Man er vel ikke der for å sitte på rommet heller? Det finnes mange hoteller med en helt grei standard til mye lavere priser!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Det kule med Bangkok er at en får mye hotell for pengene så når man går for et 5 stjernes hotell så får man det til en bra pris og man får en helt fantastisk service. Jeg liker å prøve nye hoteller hele tiden og når jeg skal til Bangkok i slutten av måneden blir det Westin på Sukhumvit. Men jeg har også bodde på Sheraton på Sukhumvit, Centara Grand at CentralWorld, Lebua, Dusit Thani etc. Du finner et Bangkok reisebrev her http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm og noen av hotell omtalene her http://gardkarlsen.com/blog/?tag=bangkok
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Vet ikke hva du må betale for Shangri la, men du får ialfall Conrad for 800 kroner/natt med frokost og sen utsjekk nå. Tror tilbudet går frem til 31. des. Ellers så er jeg happy med Royal Le Meridien Plaza Athene, det får du for 700 kroner inkludert frokost for to. Pass på å bo nærme Sky Train!
Le Meridien hotellet som Molinari anbefaler ligger vel som nr 1 på tripadvisor, så dere overlever nok der også:-) Lurer imildertid på om det kan være litt for nærme de søte pikene for noens smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg vil varmt anbefale Hilton Millenium, som er nytt. Jeg så på priser nå nettopp og der får man mye for pengene.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Noen kan alltid styre unna..... Men ja, du må gjennom PatPong for å komme til/fra SkyTrain. Men det er jo en opplevelse i seg selv - og har man lest seg opp på kultur og tradisjoner i Thailand på forhånd så vet man at a)90% av kundene hos prostituerte i Thailand er thaier b)det å være prostituert er et yrke man får respekt for - faktisk på samme linje som det å være bonde eller lærer. Dette til stor forskjell i forhold til hvordan vi vestlige i stor grad fordømmer og ser ned på prostituerte. Nuvel - det var nå kanskje en digresjon - men jeg lot det stå til :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Shangri La Boracay Resort | SQ 777 | Flyforum | 17 | 20-10-2013 23:14 |
Doble SAS EuroBonus-poeng på Shangri-La | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 21-02-2011 17:39 |
Bangkok Airways Trat-Bangkok og hotell i Bangkok | SNSK | TripReports | 11 | 19-02-2011 17:17 |
Med THAI Oslo-Bangkok-Krabi og Phuket-Bangkok-Oslo del 2 | SNSK | TripReports | 13 | 17-02-2010 20:52 |