![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ALTFOR tidlig oppe med småbarna, men er de våkne så er de våkne. Jeg regner med at FrP i sine andre 100 dager får slutt på at småbarn våkner før 10 i helgene, regn på 17. mai, bakglatte ski, iberiasnegler, flått, myggstikk, motvind og kø på E18...
I dag står selvplukk av mais på programmet - det er morsomt for store og små (og det går MYE fortere å plukke en god mengde mais enn tilsvarende jordbær!) Last edited by CK; 30-08-2009 at 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag morgen...tidlig våken selv uten barn. Nå venter en rolig morgenstund med kaffe og aviser før det blir en tur innom kontoret på ettermiddagen. Ha en flott søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Osl , tidlig på jobb i dag også, godt å se solen igjen etter noen regntunge dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney. I dag blir det en rolig dag med trening. Ha en flott dag folkens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er frokosten snart klar og kaffen er ferdig. Middagsbesøk ventes og i løpet av dagen, så det blir en dag med litt av hvert å stelle i stand ![]() Ha en fin søndag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Frokost er ferdig, og ein rask tur på nettet før det er avgårde til dåp. Dagen blir fylt av selskap og god mat -og til kvelden er det til OSL ![]() Ha ein fin søndag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Oppe og i live etter en god natts søvn, men stiv og støl eller gårsdagen squash. Ingen bytur igår da jeg istedet endte opp å se Død Snø på DVD med en kamerat. I dag står det diverse indretjeneste på programmet, jeg skal forsøke å bli kvitt endel stæsj på finn.no og det blir nok noe sport og noen episoder av the Wire som skal sees også....hmmm jeg ser også 15 ustrøkne skjorter som jeg bør gjøre noe med
![]() ![]() Last edited by Someone; 30-08-2009 at 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra London - GE-motorene jobbet på spreng sammen med 100 km/t medvind i natt og det ble flytid på 6:00 over dammen og landing 1 time før rutetid. Droppet all mat og fikk 5 timers søvn, frokost på LHR og nesa mot OSL om noen timer. Ha en fin dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra OSL! Måtte litt tidligere opp i dag enn hva som er vanlig på en søndag, og har lagt bak meg et leg på turen mot Manchester allerede. Om en drøy time venter E195 og Augsburg Airways til MUC, og deretter LH Cityline med Avro85 til MAN. Jeg har klart å unngå vindussete på Avro'en, for om det sitter 2 store mennesker i tillegg til meg på samme 3-seter så er det trangt inne med veggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Lilletorget ! Her er man godt i gang med Søndagsavisa i embeds medfør. Alltid morsomt og lærerikt å høre på Steinfeld. Senere er det hjem og spise resten av det grovkverna entrecote-kjøttet, som blir til burgere også i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra ett vått og vindfullt Smøla.
Metarn på KSU melder 22014KT, selv om jeg tror det blåser betrakterlig mer her på øya. I morgen starter siste skoleuka før jeg drar på ferie! ![]() ![]() Men nå bærer turen til naboen/besteforeldre for å spise søndagsmiddag. Ha en flott dag forumister ![]()
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Her er det frokost på terrassen i herlig høst-sol. Falcon kommer og henter meg etterhvert så er det ned til Drøbak og fiskemuseet med hans barn. Like moro hver gang!
Våknet i dag morges av at VG har begynt med dørselgere rundt her. Dette er helt nytt for meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag fra Fagerborg. Søndagsbudet til aftenposten har som vanlig ikke giddet å gå opp i femte etasje med avisen min, så jeg må vel karre meg ned i oppgangen for å hente den, hvis ikke en nabo allerede har snappet den opp.... (Note to self: kankje for en gangs skyld få ut fingeren å ringe Aftenposten for å få en slutt på dette?)
Resten av dagen skal tilbringes med litt indretjeneste og en tur på Elixia.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag från CPH!
På väg hem från LUX just nu och sitter och uppdaterar mig själv på saker som har skett under tiden jag har varit borta. För två minuter sedan sprang det en del passagerare till BGO förbi skrikandes "JEG VET, MEN JEG MÅ HA KVOTEN!" i telefon...."Det er dejligt at være norsk i Danmark" ![]() Nu skall vi se om SK1422 vill frakta hem mig. Ha en flott söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() En tur på kontoret for litt ekstrainnsats, deretter kan det godt hende at et par kalde blir inntatt i området Sagene/Torshov ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Søndagen er godt i gang! Været ikke så værst! Så nå blir det nok en tur ut!
Synd helgene går så fort! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Utpakking står nå på programmet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hjemme igjen ett er helt grei IAD-tur. Bra med medvind førte til en tur på ca. 7:05 i flytid. Og da fløy vi nesten på tomgang på M 0.80 hele veien. Mange fly som lå på paralelle trekk syd for oss rapporterte mye turbulens, men vi hadde trukket stuegulvet i utloddingen av tracks. Nå har man omsider fått gjort unna litt hagearbeid. Klipp av plen og fjerning av en ikke ubetydelig mengde ugress. Et helt trillebårlass, faktisk. Ved 18-tiden kommer en fyr og skal ta mål til ny garasjedør. Deretter middag og tidlig (
![]() Ha en fin ettermiddag.
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder 22 grader og tordenbyger i omegnen. Rolig og fredelig i huset og etter en bedre frokost er det naa tid for tid for litt kaffe.
Fotball paa radioen, og vaskemaskinen gaar med en runde skittentoey som jeg nok boer faa ut av veien foer madammen kommer hjem senere i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Nok en finværsdag her i Calgary. Planene for dagen er vel praktiske ting, før det i kveld blir grillfest med de andre nordmennene som bor her
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |