![]() |
|
![]() |
#1 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Hei
Skal endelig til the Sin City. Valget står mellom 4 hoteller, alle ligger på the Strip; - Bally's - Excalibur - Luxor - Harrah's Har lest erfaring fra reisende fra tripadvisor, men har ikke blitt særlig klokere, da det er blandet med erfaringer derfra. Noen som har erfaring fra disse hotellene?
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bodde på Luxor for et par år siden - helt kurant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har kun bodd paa Harrahs, som ligger vegg i vegg med Venetian da stort sett hele Vegas var utsolgt. Ikke imponert. Gamle rom og slitne tepper overalt
Hotellene du har lista opp her er vel akkurat oeverste hylle i Vegas, men prisene er vel bra? Sjekk denne traaden som kanskje er litt vanskelig aa finne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=41622 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Gikk for Excalibur, 124 daler for to netter må sies å være veldig bra i pris, attpå ligger den på the Strip også, datoen er 15-17 september. Valgte Wide-screen rom, som er de nye rommene da hotellet sist ble pusset opp i 07. Bestilte fra hotels.com..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Av de 4 du nevnte, har jeg bodd på Harrahs og Bally's. Harrahs begynner å bli gammelt, men er svært sentralt plassert, og du får stort sett gode dealer der. Bally's er normalt sett priset som om hotellet er i øvre skikt på stripen, men min erfaring derfra er at det overhodet ikke er verdt prisforskjellen i forhold til Harrahs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg bodde en natt på Luxor i sommer (i tillegg til 1 på Embassy Suites). Helt greit hotell og kunne godt bodd der igjen synes jeg, spesielt når man betalte $55 for et dobbeltrom.......barregningen fra CatHouse derimot
![]() Last edited by Someone; 20-08-2009 at 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Har du ikke mulighet til å velge noen andre hoteller? Alle du nevner er litt slitne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Bodde på Rio All Suites. 38. etg med utsikt over strippen fra Bellagio til McCarran. Da (2002) var rommene i meget god stand og de er store. Kjapp roomservice og ikke all verdens til dyre priser heller. Mener å huske at vi betalte ca 350 dollar for 3 netter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Resten av hotellet er som de fleste andre hoteller i Vegas. Du har jo kort vei til Luxor, MGM Grand og New York New York som jo er artige steder å besøke! God tur! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Scanflyer Silver
|
![]()
ex_trd; shortlista de 4 i henholdt til prisen da jeg ikke skal tilbringe all verdens tid på rommet og en annen faktor er som BF nevner, beliggenhet rundt the Strip.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM med ny rute til Las Vegas | Someone | Flyforum | 0 | 21-09-2018 11:51 |
Guttetur til New York og Las Vegas med UA i Y. | Fbu76 | TripReports | 13 | 29-01-2014 22:54 |
Hotell deal Las Vegas? | VirreVapp | Reiseforum | 12 | 26-09-2012 18:47 |
Hotell i Las Vegas? | GFL | Reiseforum | 11 | 25-11-2009 10:25 |
Oslo til Las Vegas med BA for 3950 kr | jcnorway | Reiseforum | 2 | 02-10-2009 20:37 |