![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hallo og Hei.
Noen står opp og går på jobb. Noen andre kommer hjem og tar kveld. Ha en god dag folkens! I dag er det forresten et år siden Nokas ranet i Stavanger. Jeg hadde vært på nattevakt og sov meg gjennom hele dramatikken og våknet opp til en by i sjokk. Hvordan reagerte dere andre på dødsranet 5 april 2004? Twin Otter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen... I dag har jeg en "blank" dag...(...enn så lenge!) Fortsatt ikke så mye å se til regnet som er meldt - heldigvis. Når det gjelder NOKAS ranet så har jeg vel en del blandede følelser...reagerer litt på at det kan virke som om en politimanns lv er mer verdt enn en sivil. Ett år etter har man brukt utrolig mye penger på denne saken...(...som jeg absolutt håper blir oppklart!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da har man fått i seg litt frokost idag.
Vi ordnet med fri fra skolen idag, så jeg sov til jeg våknet for en gangs skyld. Selv om det kanksje ikke var så lurt med tanke på å få sove ikveld men. Været er ikke så mye å skryte av, akkurat nå småregner det, men solen titter også så vidt frem. Ha en fin tirsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
da har V40n fått sommerskoene på og jeg er 400 kroner fattigere, men etter å ha sett naboene krype rundt på bakken og løfte hjul, og jekke opp bilder og rote med muttere og annet f***skap, var det vel verdt pengene å betale noen for å skifte hjulene og vaske vinterdekkene mens jeg leste ut Rule of Four
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Skal ha Alfa`n på 20.000km service i morgen...og da tar de dekkene samtidig. Jippi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God middag fra en solfylt Drammen. Så mye fint vær vi har hatt nå, er det nesten så det er klart for 17. mai allerede - trærne springer ut ganske kvikt nå.
Almeraen har fått sommerskoene rekordtidlig på, det ser unektelig litt stiligere ut med 195/50-16 enn 185/60-15 selv om alt står på lettiser (Jan Erik Larsensk for alufelger ![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ærlig talt EB og CK, hva slags bileiere er dere? Dere bruker vel automatvaskehaller også, da? Dekkskifte er jo årets høydepunkt, med påfølgene storrengjøring innvendig og utvendig! Først DA er det ordentlig vår!
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og nå kan VG opplyse om at de har fått opplyst om at David Toska også er blitt tatt i utlandet. Litt sprøtt det skjer akkurat ett år etter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En av vårens største gleder på bilfronten er jo nettopp det å skifte til sommerdekk, spesielt om man har noe grymt å erstatte vinterdekka med! Å sette bort denne gleden ser jeg på som total waste of money...
![]() Et annet vårtegn er CB's, de er nå tilbake der dem pleier å dukke opp først i dette området - på vestsiden av fjorden, dog i litt mindre omfang i forhold til midtsommers naturlig nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Tips for ordentlig ren og pen bil i slik hall: Først skumforvask, deretter avspyling. Så såpekost (dersom den ikke er møkkete fra før!!!), ny avspyling. Så tar man vann i kummen som alltid er der, og vasker med løsemiddelfri bilsjampo før ny avspyling. Tørk med pusseskinn, og bilen ser strøken ut!
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Så glad jeg ble for ikke å ha bil når jeg leste dette. Men så bor jeg jo i sentrum av Norges mest urbane by
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vaske biler ja...
Må vel få tatt en "vårshining" på sykkelen snart... Den skal ihvertfall slippe unna automatiske vaskehaller. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det gjelder å velge de beste vaskemaskinene (de med forvask). De er like bra, hvis ikke bedre enn håndvask. Helst skal det være kluter, ikke børster....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bilen vaskes for hånd!!!!
Dekk skiftes av verksted da nye biler ikke blir levert med reservedekk eller jekk.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
DET er en påstand du glatt kan trekke tilbake! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei!
Nye Alfa`er og SAAB`er (kanskje flere merker også) blir levert uten jekk og reservedekk...(...men med noe artig på boks følger med!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Quote:
Konklusjon : De perfekte biler for de med 10 tommeltotter ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Selv om Alfa og SAAB blir levert uten dekk og jekk så gir da det overhodet ingen grunn til å generalisere, EB!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men hva Toyota, Hyundai, Kia, Mazda, og/eller Lada gjør er da nødvengivis heller ingen fasit...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings på en torsdag | Bergern | Flyforum | 13 | 27-04-2017 20:53 |
Mornings på en tirsdag | Bergern | Flyforum | 16 | 04-04-2017 20:37 |
Mornings, søndagen er her! | Bergern | Flyforum | 23 | 05-09-2016 07:44 |