![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - kaffen er drukket opp - kake er spist og er kommet på jobb.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra skogen. Lukter overtidmat, hvilket her ute ikke betyr take-way eller noe fra kaffebaren som på Prærien, men enten noe fra automaten eller Statoil. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Go strålende morgen fra Trondheim
Kake så tidlig....det var frokosten sin det.... ![]() ![]() Her er det fullt kjør i ny mnd. Resultatene i mars er visstnok over alle forventninger, så klapp på skulderen til meg ![]() Idag blir det montering av støttehjul på sykkel til størstemann, så skal vi se hvordan han takler overgang til "stor"sykkel.... ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God tirsdag fra tiggerstaden. Skuffende lite med aprilspøker her.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er fordi forumreglementet ikke tillater det - her har man fått henta et visum til Kina, virker som de er veldig strengte med varighet om dagen, fikk for 5 dager (!) og hotellbookinga er for 3 dager. Før så fikk jeg gjerne for 15 eller 30 dager, men er vel sanksjonene Kina har mot Norge det her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Joker
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har kanskje noe med mitt yrke å gjøre, jeg er tross alt student. Om man har et amerikansk pass ser det ut som man får multiple entry uansett hva slags kategori man søker. Har nok noe med at USA og Kina har en visumavtale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Solfylt fridag her. Nå skal det småpusles litt rundt på eiendommen. Stor stemning i Atlanta Symphony Hall i går. De som liker Genesis bør stille opp når ex-gitarist Steve Hackett med band kommer til Oslo senere i år.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Aberdeen,
Nydelig vær her over på øya idag hele veien fra SVG. Kaldt som fy i morgentimene. Bilen måtte de-ices før avgang til fygeplassen. Det er snart tid for å begi seg opp til Dyce i ettermiddgasrushet for å ta SK4616 østover i finværet. Ha en fortsatt fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings på en torsdag | Bergern | Flyforum | 13 | 27-04-2017 20:53 |
Mornings på en tirsdag | Bergern | Flyforum | 16 | 04-04-2017 20:37 |
Mornings, søndagen er her! | Bergern | Flyforum | 23 | 05-09-2016 07:44 |
Mornings på en tirsdag | Twin Otter | Flyforum | 26 | 07-04-2005 15:53 |