![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2008
Location: Stavanger
Posts: 1,066
|
![]()
"Alarm på Gardermoen avblåst, landet som normalt."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Posts: 286
|
![]()
Godt det bare var falsk alarm.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]()
Vil tro det er LN-RPM som fløy denne flyvningen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,034
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]()
Ok, visste at RPM fløy SVG-LHR tidligere i dag, og trodde den fløy LHR-OSL tilbake. Men bra det gikk fint iallefall. Iflg denne artikkelen i vg:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=564542 kommer det frem at pilotene fikk indikasjon på flatt nesehjul. Hvordan indikasjon får pilotene på dette? Har opplevd at fly har stått parkert på bakken og sett flatt dekk, uten at pilotene hadde oppdaget dette før det ble gitt beskjed om dette. Er det følere, trykkmålere i dekkene?? Nå er jeg usikker.. Last edited by rampen; 24-07-2009 at 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flatt hjul etter parkering på Gardermoen | ENGM 911 | Småprat | 4 | 18-04-2012 22:46 |
Trident nesehjul | Trety | Flyteknisk forum | 2 | 13-04-2010 10:00 |
Business helt flatt | SASFan | Reiseforum | 17 | 08-04-2010 19:51 |
Flatt batteri? | Hurum | Flyforum | 29 | 15-02-2007 18:50 |
Flatt batteri | GF1 | Flyforum | 3 | 08-05-2006 13:21 |