![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
For de fleste har 747-400 winglets. Men i D-versjonen som endel japanske pendlermaskiner har, så er det ikke winglets på. Hvorfor ikke?
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]()
747-400D var ment for korte ruter der maskinen tilbringer fint lite tid i cruise, og på disse rutene blir fordelen av å fjerne wingletsene større da en sparer en hel del vekt. Men det er nok ikke snakk om spesielt store forskjeller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Canon 400D/450D | putzmeister | Samlerhjørnet | 0 | 11-09-2010 15:17 |
Canon 400D/450D | putzmeister | Bilder & foto | 0 | 11-09-2010 15:16 |
Endelig har jeg kjøpt speilrefleks! Valget ble Canon EOS 400D | LTH | Bilder & foto | 7 | 15-12-2008 11:18 |
Valg av objektiv til EOS 400D | cjobakk | Bilder & foto | 6 | 06-07-2008 22:32 |
Canon 350D blir oppdatert til Canon 400D.. + 2 nye objektiver, Litt O/T | TigerBlack | Flyforum | 14 | 26-08-2006 11:08 |