![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kom over denne på et annet forum, og lurte på om dette egentlig høres riktig ut:
http://www.statusquo.co.uk/cgi-bin/u...c;f=8;t=091989 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
At selskapet ikke har kontaktet vedkommende styrker vel ikke selskapets argumenter her hvertfall. Samme skjedde meg i SEA i vinter, men heldigvis sende de både mail, sms i tillegg til å ringe.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har selv opplevd det samme med CO.. Der var dog flighten jeg var blitt flyttet til forsinket, så den gikk en time etter flighten jeg egentlig skulle ha vært med.. Fikk dog ingen beskjed før jeg stod på ORD og skulle sjekke inn, over en time etter at flyet jeg var blitt flyttet til egentlig skulle ha tatt av..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Hvis det er betalt med kredittkort burde det jo være en rimelig grei skuring å nekte belastningen da det er kontraktsbrudd fra selskapets side?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS flytter CPH-BLL/AAR fra QI til JT fra 03/14 | Jan | Flyforum | 4 | 21-10-2013 09:50 |
Bestille en tidligere avgang på sas.no, problemer ved flybytte? | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 2 | 23-07-2012 00:10 |
Rettigheter når flyselskapet kansellerer flighten din over 100 dager i forveien | Martin | Reiseforum | 2 | 23-12-2011 17:17 |
Rettigheter når Ebookers somler med tilbakebetaling ved avbestilling | BårdK | Reiseforum | 10 | 12-03-2011 10:20 |
Tidligere Braathens-fly flytter på seg i den store verden | Blubird | Flyforum | 12 | 30-12-2004 13:57 |