Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-06-2009, 17:14   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Hilton i Stockholm

Er det noen som har erfaring med Hilton Slussen i Stockholm?

Hilton startet i dag en kampanje med halv pris på alle hoteller (min 2 netter, siste natt 26 aug.) utenfor Nord-Amerika som kan være verdt å få med seg.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 18:23   #2
PROSESS
Newcomer

Sverige Re: Hilton i Stockholm

Ja det er 2 Hilton i Sverige. Stockholm og Malmö. Når jeg skulle bestille idag 2 n. i Malmö, kom prisen opp SEK 840,- for en natt. Jeg bestilte 2n. og "2 for 1" kom opp på bestillingen. Sluttsummen for en helg i Malmö ble SEK 1680:-. Jeg kjenner meg lurt, men booking skal ringe meg tilbake mandag. Idag er alt stengt, pga mittsommar. Hvis de "trisser" prisen opp så er alt bare lureri....Bedre og ta VISA tilbudet da. Det viste SEK 740:- pr. natt.
-andre som har erfaring om dette "promo"?
PROSESS is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 18:30   #3
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Default Re: Hilton i Stockholm

Tilbudet:
http://www.hilton.com/en/hi/promotio...mer,ispagelink

Quote:
...The 2 nights for the price of 1 discount represents a 50% saving from our ’Bed and Breakfast flexible rate’....
Så står det Malmö fra SEK 1860 (før SEK 3720)

Last edited by Discus; 19-06-2009 at 18:32.
Discus is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 19:08   #4
Molinari
ScanFlyer Silver

Molinari's Avatar

Bodd der noen ganger, og i og med at jeg returnerer så må jeg jo si meg fornøyd.
Trimrommet er et treningssenter som holder til i samme bygg, så ingenting å si på fasilitetene der. Frokosten var veldig bra, og iom at Hilton tillater "double dipping" så kan det anbefales.

I tillegg ligger det bare et syverjern fra Gamla Stan
Molinari is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 19:19   #5
ILS2
ScanFlyer Gold

Jeg bodde der for noen måneder siden. Snappet opp et bra tilbud på Excecutive Room som gir tilgang til loungen på hotellet. Det var vel anvendte penger. Veldig trivelig lounge med småretter og fribar til sent på kveld. Perfekt sted å lade opp før man går ut en kveld. At rommene i tillegg holder bedre standard, er jo heller ingen ulempe.
ILS2 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2009, 00:24   #6
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator

gustavf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Molinari View Post
I tillegg ligger det bare et syverjern fra Gamla Stan
Og et knapt steinkast fra Akkurat, en av de beste ølbarene i Skandinavia.
gustavf is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2009, 08:50   #7
Molinari
ScanFlyer Silver

Molinari's Avatar

Akkurat! :-)
Molinari is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2009, 15:33   #8
OSLflyer
ScanFlyer Silver

OSLflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Er det noen som har erfaring med Hilton Slussen i Stockholm?

Hilton startet i dag en kampanje med halv pris på alle hoteller (min 2 netter, siste natt 26 aug.) utenfor Nord-Amerika som kan være verdt å få med seg.
Tilbudet er vel ikke helt reellt da man kan få et rom for 2 pax for SEK1090-1190 hvis man booker til en AP-rate, men riktignok da uten frokost. Booker allltid selv det billigste rommet da jeg innehar gull/diamant som nesten alltid har gitt meg tilgang til lounge. Har man ingen status hos HH kan det ofte være lønnsomt å legge til litt ekstra å gå for et Exec. room. Slussen er et slikt hotell som jeg faktisk ville ha vurdert. I tillegg til Executive pakken får du også mye større rom. Flere av innleggene har kommentert den nære beliggenheten til utelivet og i tillegg vil jeg trekke fram betjeningen på hotellet - de er fantastiske og til tross for at de er svenske.

Slussen er et meget godt alternativ i STO og hvis man sammenligner med f.eks SAS Viking som også er 4* er det som regel dyrere og i tillegg uten lounge. IC Grand med sine 5* har vel mer eller mindre priset seg ut av dagens marked og må stenge av noen etasjer. Av andre kjedehotell har vel også *wood et hotell i STO, men jeg kjenner ikke noe til denne kjeden.

Sitter faktisk i loungen til Strand Hilton i HEL og ser utover en halvgrå og trist sjøutsikt som ikke på noen måte kan måle seg med utsikten fra Slussen.
Old 20-06-2009, 15:38   #9
OSLflyer
ScanFlyer Silver

OSLflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by PROSESS View Post
Bedre og ta VISA tilbudet da. Det viste SEK 740:- pr. natt.
-andre som har erfaring om dette "promo"?
For å kunne benytte seg av VISA tilbudet må man være innehaver av et VISA Signatur kort, uten at jeg vet hva det er. Gjorde selv en booking hos Hilton WAW og fikk i bekreftelsen at det riktige VISA-kortet måtte fremvises ved ankomst.
Old 20-06-2009, 23:29   #10
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Takk for god feedback. Har Visa Platinum, men desverre ikke Signature. Tror dette kanskje ikke tilbys i Norge. Men som Hilton Honors Gold er mao kankse slussen verdt 895 SEK fremfor 10000 Eurobonuspoeng pr natt hos SAS Royal Viking?
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2009, 10:38   #11
OSLflyer
ScanFlyer Silver

OSLflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Takk for god feedback. Har Visa Platinum, men desverre ikke Signature. Tror dette kanskje ikke tilbys i Norge. Men som Hilton Honors Gold er mao kankse slussen verdt 895 SEK fremfor 10000 Eurobonuspoeng pr natt hos SAS Royal Viking?
I tillegg til noen kjedelige VISA som mer eller mindre er påtvunget fra en usynlig bankforbindelse kan jeg skryte av et VISA norwegian
Ser ut som om jeg må bite i det sure eple å skippe min VISA booking i WAW og i stedet gå for en noe høyere AP-rate.

Klart du bør gå for Slussen når du kan bruke 10K EB poeng feks. til oppgradering til økonomi ekstra. Bruker alltid mine EB poeng til enten oppgraderinger eller reiser i biz av den enkle grunn at det gir mest for penga/poenga.
Old 23-01-2012, 19:10   #12
LN-RRE
Data warehouse consultant

Har god erfaring med Hilton Stockholm Slussen (gamla stan).

Bodde der ei natt i januar i 2010. Meget god kundeservice, faktisk den beste jeg har opplevd på et hotell hittil og frekventerer Radisson BLU stort sett.

Bodde på vanlig standard room men det var veldig stort. Bodde sammen med LN-KRF fra forumet her og begge synes hotellet var utmerket. Ligger en liten trip report fra hotellet her på Scanair! Fantastisk frokost også, var inkludert i prisen.

Bestillte via Hotels.com og betalte vel 989 NOK for en natt, normal pris pleier å ligge på 1800 NOK.
LN-RRE is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules