![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja spørsmålet er logisk. Vanligvis er jeg på et strengt budsjettregime når jeg er ute og reiser(sånn bortsett fra kjøp av US DM), men i år tenkte jeg å bevilge meg litt ekstra. Som en heldig innehaver av juksegull i HHonors tenkte jeg å prøve noe i Hilton kjeden. Jeg ser av prisene for øyeblikket at Conrad i Singapore ikke er mye dyrere enn Hilton. Conrad i Singapore ser også ut til å ha bedre tilbakemeldinger enn Hilton, dessuten er det kortere til/fra flyplassen, men at hotellet ligger i mer forretningsstrøk (reiser som turist) enn Hilton feks.
Hva mener dere? Til mod: Beklager at jeg starter ny tråd om det allerede finnes en. Og må man ha det fysiske kortet for å få gullfordeler? Jeg rekker antagelig ikke å få det fysiske kortet før avreise. Om jeg booker på min bruker på Hilton så burde det vel være innlagt? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Conrad Mohr | Stone | Flyhistorisk forum | 0 | 12-08-2017 20:09 |
Sommerferie - SQ - Conrad Singapore og Conrad Bali | SudCaravelle | TripReports | 20 | 25-05-2015 17:42 |
Conrad Bali | peterfox | Reiseforum | 1 | 19-05-2014 17:46 |
Conrad Bali | SudCaravelle | Reiseforum | 4 | 06-03-2014 07:29 |
På besøk til Conrad med Swiss og Thai | Dag Viking | TripReports | 47 | 29-09-2012 10:46 |