![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Denne dagen var jeg å Mats danielsen ute på Sola en tur. Litt bilder ble det også. vi snakket litt med Olav(BSSW) før han reiste til OSL.
Denne dagens første: ![]() Første gang jeg så sas bruke stands. ![]() Så da ble det en trappebil ![]() ![]() Folkene strømmer ut etter en sikkert humpete tur igjennom skyene som var rundt sola i dag: ![]() Legg også merke til sas flyet som blir dratt i bakgrunnen. Det var mange fly på teknisk på ZV dene dagen. En Nax fra hangaren med WL ![]() Kjekt med Prop her også ![]() ![]() Hva med en utfor hangaren? ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 22-05-2009 at 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Eller noen fra terminalen
![]() Her sitter Olav å helt sikkert blar igjennom kameraet sitt å ser om bildene av KTHY ble bra: ![]() Her ser vi en luke i skyene å det nydelige tårnet ![]() ![]() Isbilen må vi også ha et bilde av: ![]() eller 2 ![]() ![]() Her ser vi noen hvite å grå skyer ![]() Denne var ihvertfall hvit ![]() Men det gjør ikke noe når vi har de andre i bakgrunnen ![]() Etter hvert som tiden gikk ble vi sultne, å da er dette redningen ![]() Å ut her kom det en ![]() Hva skal jeg velge?:S ![]() Enda en isbil ![]() Her er jammen meg han Sas mannen på sykkel igjen ![]() ![]() Her var forrige gang vi så han: ![]() Norsk ![]() ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 22-05-2009 at 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En veldig ny isbil
![]() ![]() ENDELIG! ![]() ![]() Det var noen andre ute også ![]() ![]() ![]() Her er selveste AAM som LN-A330 har fløyet. ![]() ![]() Takk for titten ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 23-05-2009 at 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Der har vi -KKJ jo! Favorittmaskina mi, fine fine flyet
![]() Likte forøvrig reg'en på LN-WOW ![]()
![]() |
#5 |
FlyKirurg
|
![]()
Snasent Aleksander!
![]() Polaris: Må desverre skuffe litt her. Registreringen er LN-WDW. WOW er forøvrig et utrolig teit spill. ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er LN-WDW, ikke -WOW. Jeg ser ingen isbiler på bildene?
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fin og variert serie, Aleksander!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Liker egentlig dette ( http://i374.photobucket.com/albums/o...a/DSC01266.jpg ) bildet til Aleksander også, sleng på sort / hvitt filter, øk støyen enda litt mer og klipp vekk litt av asfalten på bunnen - så hadde det fått en fin gammeldags effekt ![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 22-05-2009 at 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for hilsen Aleksander
![]() Flotte bilder, hvis du tar kameraet nærmere vinduet, slipper du refleksjoner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tusen takk for alle comments
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 23-05-2009 at 08:22. Reason: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg mista litt detaljer da. Men det var det jeg fikk til nå
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gråværsbilder fra SVG 7. April 2017 | sirpjalle | Bilder & foto | 0 | 10-04-2017 13:27 |
Wizz Air fra SVG til Warszawa fra april 12 | Stoarn | Flyforum | 29 | 06-01-2015 20:15 |
Rykte: SVG-KKN uten flybytte fra 11.april. | Twin Otter | Flyforum | 11 | 30-01-2014 02:06 |
SVG 11. April 2010 | sirpjalle | Bilder & foto | 7 | 14-04-2010 17:49 |
BGO 11. April & SVG 14. April | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 14-04-2008 22:34 |