![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Wizz Air annonsert i dag oppstart av en ny direktrute fra Sola til Warszawa, fr o m april 2012, 3 ganger i uke.
Ganske overraskende - DY stenger ruten fra WAW til Bergen mens ruten til Stavanger (2 ganger i uke) opprettholdes under vinterperioden. Tror at Norwegian skal besegres i priskriget pa denne rute....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
det blir bra
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men ruten til Gdansk vil fortsatt gå som normalt tenker jeg. Blir vel ingen endringer der?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Vet ikke om jeg syns det er gode eller dårlige nyheter.
![]() |
#5 |
Radar man
|
![]()
2012 spelas Fotbolls EM i Polen och Ukraina. Det gör att Wizzair kommer satsa stort på alla orter där matcher kommer spelas. Det ryktas även att Wizzair och Ryanair vill börja använda lågprisflygplatsen Modlin utanför Warszawa inför EM. http://www.modlinairport.pl/
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hmm lurer på hvordan belegget er på DYs Warstawa ruten er ? for Wizzair selger ofte sykt billige billetter ..
En kamerat av meg fortalte en gang han tok en tur hjem til gdansk, han betalte rund under 400 kr turretur.. han lo av prisen for det va så billige..
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var svært interessant!
![]() Jeg tror og håper det er plass til både Wizz og DY. Hadde vært kjekt med ruter til Katowice (W6 flyr vel ikke til Krakow) og Budapest etter hvert også. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
HAr du noen linker på at denne ruten skal starte opp april 2012? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper denne ruten går bra slik at den kommer fra BGO også, reiste til GDN før i år med Wizz og var veldig fornøyd med de. Litt trangt, ellers var de drit billig og var på rute.
Tror DY skal slite med å konkurere med Wizz hvis de får bra tider, på priser altså. Last edited by Oluf Air; 10-08-2011 at 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
critical mind
|
![]() Quote:
Den store spörsmalet er jo om etterspörelsen etter polsk arbeidskraft er sa sterke igjen i Rogaland at den vil stötte ruten eller ikke. Og da har jeg visse tviler at WAW-SVG ble den klokeste valg som kunne gjöres. Men...
![]() |
![]() |
#12 |
TurbopropFlyer
|
![]()
WAW - SVG ser jeg fram til at starter opp.
WAW - BGO blir et savn i vinter. Som en direkte følge av at den ruten legges ned, så tror jeg det fase charterflyet fra WAW til HAU on onsdagene kommer til å fortsette. Dette flyet har gått alle onsdager i 2011.
[url=http://www.ringlogistics.no/]Ring Logistics[/url] Last edited by BGO; 10-08-2011 at 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg ser ingen ting på Wizzairs hjemmeside som tilsier oppstart av WAW-SVG.....
Noen som har noe link ?? Forøvrig så er de ambisiøse der borte ser jeg; 135 fly innen 2017..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skulle også akkurat til å spørre om kilden din på dette. Ingenting under news releases på wizz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Jeg vet ikke noe. Stoler på at Stoarn vet hva han snakker om
![]()
![]() |
#16 |
Radar man
|
![]()
Wizzair hade en presskonferens i WAW i måndags där man meddelande den nya rutten. WAW kommer öka från 3 till 4 Wizz plan stationerade på flygplatsen. TRF ökas från 3 till 5 weekly. NYO ökas från 5 till 7 weekly. GSE ökas från 2 till 3 weekly.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stavanger Lufthavn Sola la akkurat ut følgende på sin facebook:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Til WAW er det ofte billigere a velge LOT eller noe annen. Og ca. 200 NOK per 1 stk kolli per strekning, ombord produkt, darlig kundtjenst... For meg W!ZZ Airs ekspansjon i WAW var alltid en darlig nyhet, som betydde at noe skal forsvinne, priser skal oke mens standard... no comments
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Grattis!
Nu kan ni resa ännu billigare till Polen..med Wizzairs nya linje. Wizzair har ofta extremt låga priser. Jag har bokat NYO-GDN-NYO i September med Wizzair för endast 149 SEK..inkl kreditkorts avgift! Inte ens Ryanair har så låga priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har du funnit någonsin en sånn billig biljett till Warszawa? Kanske i 2009, jo, men därefter ökte priser dramatiskt...
Och dålig nyhet för groundhandling: W!ZZ Air har "32 kg or nothing" prispolicy som tvinger folket att samla så mycket som möjligt i ETT stycke kolli.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air starter Bodø - Gdansk | LN-AFG | Flyforum | 11 | 07-03-2019 03:16 |
Wizz Air til Franfurt (FRA) | Someone | Flyforum | 4 | 14-02-2017 20:26 |
Wizz Air starter Warszawa - Billund | Bll spotter | Flyforum | 0 | 29-09-2016 13:30 |
Wizz Air fra Bergen til Poznan og Riga | Peppep | Flyforum | 5 | 18-12-2012 10:33 |
Wizz Air starter Haugesund - Gdansk | Fjordheim | Flyforum | 13 | 02-12-2011 22:14 |