![]() |
|
![]() |
#1 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Inspirert av tråden om statuskort og milageruns her, fant jeg ut at jeg ville lage en egen tråd på dette temaet for ikke å blande kortene.
LN-MOW skriver i en tråd på den før-omtalte tråden at Quote:
Skulle like å vite hvor stor andel av F pax'en innenriks som betaler for F sete kontra de som blir oppgradert. Hvor mye dyrere er en F billett kontra en fullpris Reidar-klasse billett? Da lurer jeg litt på hvordan det hadde vært med lignende tilbud innenriks? Jeg hadde jo satt pris på å sitte i en 2-2 konfig foran i SAS grisene med litt gratis servering. Men for eksempel koster en fullpris billett med SK Krs-Osl ca 1900 kr. Hvem ville da ha betalt f.eks. 2 400 kr for en F billett? SAS ville vel neppe ha gjort det hvis de ikke kunne tjene penger på det? Det er jo som kjent slutt på de tidene hvor SAS gjorde noe ekstra for sine beste kunder. Så da er det vel som i reklamen: "Ekstraservice - det er Shell det!" ![]() Ble kanskje noe svada dette, men det er jo gøy å fantasere litt! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det kun på film man flyr Jumbojet Domestic i USA? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 14 | 22-01-2016 12:58 |
Priser og prismønster for innenriks i USA | Peppep | Reiseforum | 5 | 19-04-2013 14:16 |
CO kutter kraftig innenriks USA | Tommy777 | Flyforum | 2 | 15-11-2008 16:39 |
Continental og AA innenriks i USA? | seilfly | Flyforum | 3 | 01-08-2008 00:50 |