![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 452
|
![]()
Da har Norwegian sluppet tallene for mars 2009. Dn.no rapporterer om flere tomme seter, til tross for økning i passasjertrafikken:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 452
|
![]()
Og her er pressemeldingen fra Norwegian:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Respektable tall dette i en tung tid for bransjen. Innfasingen av 737-800 modeller slår vel også noe ut på belegget?
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Imponerende aa se at DY fortsatt har vekst i disse tider. Men all veksten kommer paa norsk innenlands, ingen vekst ellers, tvert om, faerre reisende paa alt annet enn norsk innenriks, noe som tyder paa at reelt sett har ikke DY hatt noe vekst i det hele tatt fordi i fjor paa denne tiden hadde DY mye mindre innenriksruter og med den store satsingen de startet innenriks Norge i mai i fjor.
Saa det blir spennende aa se etter mai hvor mye vekst DY evt. vil faa da. Blir det rett eller? Paging KGL |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 77
|
![]()
Dette er imponerende. Ingen tvil om det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,374
|
![]()
Kabinfaktor paa 75% er fortsatt decent - men ikke mer, tatt i betraktningen trykket paa revenue ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
Men det er en viktig vekst Tommy777, korte innlands sektorer og mange sektorer pr.fly pr. dag gir godt grunnlag for god inntjening.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Men da er jo antall PAX viktigere faktor en RPK som det har blitt skreket om ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Var det ikke i mars-08 at SK sluttet å fly på BDU ? og DY begynnte å fly på FLO kontrakten ?
Ang nedegang i trafikk i påskeuken vises her i forhold til de foregående ukene [avganger osl] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 441
|
![]()
..mener bestemt at SK hadde "last flight" BDU ca 9mai 2008. DY startet i mai
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Trafikktall Mars | OttoL | Flyforum | 2 | 09-04-2018 13:45 |
Skandinaviske Trafikktall Mars | Cockpitview | Flyforum | 7 | 15-04-2015 12:53 |
Trafikktall for mars 2011 | FlightDeck | Flyforum | 11 | 08-04-2011 18:01 |
Norwegians (aske)trafikktall for april 2010 | FlightDeck | Flyforum | 2 | 06-05-2010 11:29 |