![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så var man endelig hjemme fra jobb. I godsbransjen merker man jo at det er krise, men det er alikevel deilig når arbeidsdagen er over
![]() Beste morgenhilsner fra Nord-øst i Oslo! Last edited by K3nn7; 12-03-2009 at 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Sjursøya. Her er arbeidsdagen i ferd med å starte. I dag blir det et møte, litt reiseregninger, og så....ferie! Deilig.
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra vestre delen av Oslo... Nå blir det nok en dag med møter, møter og atter møter før det blir en hyggelig avslutning på dagen med kunstutstilling i barnehagen. Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Holmenkollen Park Hotel Rica. Klar for en ny møtedag i "fjellheimen", flott utsikt over Oslo by herfra. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Gikk på jobb i dag, siden jeg hadde "friskmeldt" meg selv, men jeg tror ikke dette var et sjakktrekk gitt. Kan bli en lang dag dette.
Men da er kaffekoppen en til god hjelp, forum skal leses før før jobben tar til. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Fornebu
![]() Siste kursdag i dag, så det er heimreise i ettermiddag. Kortare program også i dag, så det blir tid til andre oppgåver også. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn!
I dag er det tannlege, revisor, og mye annet, så her er det allerede langt på dag og travelt. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Her går det i det daglige arbeidet, og litt til. Påske- og sommerturnus skal planlegges. Deretter blir det mat og drikke på Olympen (Lompa). Innemellom gjøremålene studerer jeg deres øldraft.
http://www.olympen.no/pages/Oldraft.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen! Hoster og snufser på jobb, men arbeidsoppgavene står i kø så det er bare å bite tennene sammen
![]() Dette blir nok en lang dag. Blir godt med helg snart. Ha en fin dag alle sammen!
![]() |
#10 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er det heimedag, prinsessa er sjuk
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen så langt. Tror dagen blir så-som-så. En del teknisk grums i maskineriet her i dag, og kaffen er fremdeles like sur som i går. Men det finnes løsninger på det meste - ha en fin dag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen!
Sola skinner og alt ligger tilrette for en nydelig dag! Leiligheta mi ble solgt i går til prisantydning så nå er jeg en ekstra glad gutt. Fikk frigjort økonomiske middler så nå kan man seriøst begynne å lete etter større hjem ![]() Fra 1600 styrer jeg showet @ WIAS HQ ![]() E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo, hvor det nå har begynt og snø....fordelen med å bo i leilighet er at man slipper tenke på og måke da man har folk som gjør slikt for en
![]() Ikveld blir det å være både bud og bank (hmmm, noen har tydeligvis festet bort både lån, stipend og støtte hjemmefra.....ak ja, dagens studenter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det snør på Skøyen også, men det er positive takter over helgens værmelding - så sykkelen skal pusses, og i løpet av helgen blir det årets første tur.
Til lykke og lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra snøværet i Asker. prinsessen er sent i barnehagen og VPN'en virker. Jeg har ikke kommet meg over gårsdagens sjokk etter å ha måttet formatere harddisken og reinstallere hele greia. Jeg har iallefall lært én ting - ikke lagre viktige filer på desktoppen. De forsvant alle sammen i formateringen. Sånn går det når man er lat og ikke gidder jobbe mot serveren i CPH (det blir det fra nå av)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Oslo, akkurat stått opp etter en 10 timers lang søvn!
Var en ekstremt travel dag i går, å det er roligere i dag heldigvis, ut på jobb fra 1400 til 2130 så er det rett hjem under dyna igjen, før man flakser opp til Hønefoss for et intervju hos TopFlight for å kunne bli Cabin Crew i NAX! ![]() Så blir det en travel helg igjen, før det er fri på søndag og ferie i 2 ukier fra mandag! Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei alle sammen! Gaa paa chatten noeyaktig klokken 16.02!
![]() North Georgia melder 7 grader og det blir nok ikke 25 idag .. ny front er paa vei inn og den skal bringe temperaturer ned og nedboer inn ... Siste arbeidsdag denne uka - skal bli deilig med langhelg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
var visst litt kjapp med den, nå sner og sludder det også i Køben... Jeg som trodde våren var kommet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen:-) | EB | Flyforum | 19 | 29-09-2016 18:00 |
God morgen, alle forumister! | Fly med oss | Flyforum | 28 | 30-07-2013 00:08 |
God Jul kjære forumister | ENGM 911 | Flyforum | 64 | 25-12-2011 11:54 |