![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En strålende god morgen fra Nationaltheatret stasjon. Jeg har sovet kort og dårlig, men sånn er det når årets andre LifeMiles-ekspedisjon skal påbegynnes, med destinasjonene Singapore og Tokyo. Blir to nye opplevelser i dag: SK i Plus og SQ i C. Najs! Ha en flott dag, alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Silver Kris Lounge T2. Bare noen timer igjen nå... Jeg ankom Singapore i går uten noen hotellreservasjon og fant ut at loungen var åpen 24t. Siden jeg nå er arbeidsledig og blir student igjen til høsten ble det til at etter en tur til byen, så fant jeg meg et rolig sofahjørne i T3 loungen, fikk et pledd og en pute av personalet og fikk meg 7 deilige timer på øyet... 600 spenn spart!
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra Royal Slik Lounge i Phuket. Nå går veien hjem til Pattaya igjen etter noen fine dager her nede. Bare innom den norske ambassaden i Bangkok for å plukke opp fruens pass, et pass som forhåpentligvis inneholder mere enn en innreise til Norge. Skal bli morro å teste ut TG A300 fremst i flyet.
Ha en flott dag ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Mye spennende sørøst Asia på forumistene denne morgenen… Herlig, god tur. Her er det nedtelling mot avreise i morgen. Litt småsliten etter en middag med en gresk nabo/kollega/konkurrent i går. Artig å høre at gresk shipping er litt som man faktisk tror.
Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Takk! Og ja, SQ C på den strekningen også. Blir herrrrlig. LifeMiles er en bra oppfinnelse ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Etter noen ukers fravær fikk jeg i dag igjen høre vekkerklokken på eplefonen. Hvilket også betyr ferien er over. Var ikke mer enn såvidt jeg fikk skrapt sammen en frokost av det jeg fant i kjøleskapet. Jobben kaller, men mistenker det blir en rolig uke. Det blir det nok hjemme også da kona fortsatt er hjemme på ferie. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra bassengkanten på Sofitel Bangkok. Frokosten er bestillt, og nypresset juice på vei. Ha en flott dag allesammen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra solskinnet på Østlandet. Det varslede uværet i går kveld var pinglete greier, så hagen ligner snart en spansk gresslette i august.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
BALLE!!! Ferien er over.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag kjære internett. Starter jobbuken rolig med hjemmekontor/mailketchup. I lunsjen har man også rukket å booke AmEx CTen til NYC neste år og kjøpt 200' USDM. Produktiv lunsjpause altså.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Å buuhuu, min ferie var over akkurat i det godværsperioden starter for alvor!
![]() ![]() Tilbake på kontoret etter en London-weekend som ble avsluttet med thailandsk amatøraften ombord på Norwegians Dreamliner.
Upcoming: TRD-OSL Last edited by LCH; 29-07-2013 at 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ahhhhh....solen skinner igjen og det er to uker til jeg skal på jobb
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Æsj, ikke bare er ferien over men der dukket også bare et sølvkort opp fra SAS i posten. Krisedårlig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God mandag fra Berger. En ikke så halvgæren en, faktisk (Burde sikkert ikke sagt det, for jeg har ikke vært ute og sett på mengden pakker fra posten enda) Ellers er det hele 56 dager igjen til ferie, og enda en dag til skuff 62K med tilhørende sete over dammen (Fikk lov av Fnate å låne den, så jeg prøver den den ene vegen. Noen andre hadde tatt den andre vegen). Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God litt over lunsj fra det Sørlandske!
Lettskyet i dag her sør, men ikke noe regn så langt. 2 store cruiseskip i havnen i dag, hvorav ett med 5 master. Nettopp bestilt en liten tur over til DK her, med innlagt overnatting i Aalborg. Da blir det strand og Sommerland hvis været tillater det. Kidsa gleder seg. Måtte bare trofekjerringa klistre på seg et smil så ikke det hele blir ødelagt. Quote:
Fortsatt brillefin sommer! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Han skal bruke den to ganger nå i August, og da har han lovet å børste av den og sette den i stand til du kommer. Så alt skal være greit.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() Her er det ikke mye gullkort og champersnipping blant fiffen, mannskitarbeid derimot - flere netter på rad! Ikke for å syte men hvorfor er det møkkavær når jeg har fri og sol og sommer når jeg tjener øvrigheta? Nå er det bare å hyle nedpå flere kaffekopper å glede seg til første nattvakt. Ha en fjongesen dag.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 29-07-2013 at 14:07. Reason: Brødsmuler hadde festet seg på tastaturet, skrivefeil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superflyer
|
![]()
Kunne ikke si det bedre selv....
![]() God ettermiddag fra trønderriket, varmt og deilig her idag og rolig start på jobben. Bare å glede seg til MD80 DO nå fremover.... (må huske å bestille returbillett også....) Framifrå dag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Nok en god dag fra sør i Trønderriket, nærmere bestemt Skaun!
![]() Ny uke med hjemmekontor her, før reisingen igjen tar seg opp og går stort sett i ett fra midten av Aug til midten av Oktober igjen.. Med destinasjoner som Riksgrensen, Mallorca, Arvika, Strømstad og Malaga. Vidt spenn kan man vel trygt si.. mulig det blir en tur til Malta og Las Vegas inn i midten der også.. hehe. Fortsatt nokså pent vær utenfor her, så får satse på at shorts holder uten frostskader også i dag! Ha en flott uke folkens, overhodet ikke misunnelig på de som har ferie... neeeeei.... Brum Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen, forumister | ENGM RAMP | Flyforum | 21 | 19-01-2010 00:43 |
God torsdag morgen forumister! | K3nn7 | Flyforum | 35 | 12-03-2009 22:56 |
God lørdags morgen alle! Helgen er her! | ENGM RAMP | Flyforum | 22 | 06-12-2008 18:53 |
God Lørdags morgen alle! | ENGM RAMP | Flyforum | 40 | 02-10-2006 21:28 |
God Morgen alle sammen! | LN-REF | Flyforum | 12 | 09-03-2006 23:47 |