![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Från tv3.se
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det geniale er at TV3 i Se og DK ikke har sperret for utenlandske viewers, men TV3 No tydeligvis er fryktelig redde for at utlendinger skal se på Helstrøm og Charterfeber, og har sperret.
Regner med å ta en titt på Arlanda etterhvert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kuuult!
Er det du som er stjernen i showet, Savipix? ![]() Må man betale for å se TV3 webTV? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tv3 play SE är gratis! Från SGS ARN är det en av våra Duty Station Managers som är en av huvudstjärnorna. Om jag är med återstår för er (och mig) att ta reda på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
kommer det som podcast også, tro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De sperret i Desember, så jeg tipper du gjorde det før dette, eventuelt ser via norsk VPN?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Del 1 ligger nu ute på tv3.se/play
Det blev en ganska så "lagom" inledning på serien. Last edited by Savipix; 05-03-2009 at 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
www.lch78.net
|
![]()
Var en bra episode dette da.. Enkelte scener ble gjort mere dramatiske, enn hva dem var da, ved å legge på dramatisk musikk
![]() Gleder meg til fortsettelsen ![]()
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Nå har jeg også fått sett programmet, og jeg synes det var veldig ok underholdning. Synes de har kopiert mye fra engelske Airport, men det gjør vel ikke noe.
Noen som vet hvor mange episoder som er laget i denne serien? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig bra underholdning, gleder meg til å følge med videre på dette! Stort av TV3 SE å vise episoden på nett samme kveld som den vises på tv - uten reklame. Digg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Ramp & Snowclearing Crew
|
![]() Quote:
/Daniel
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi snakker web-TV, altså via internet i webbrowseren, ikke via parabol.
Personlig har jeg faktisk ikke TV ![]() Kun en monitor koblet til laptopen og abonnement på norsk TV2 Sumo. Holder fint, klager ikke, men jeg syntes Helstrøm var artig nok å se på TV3 Norge, samt alle de gode unnskyldningene i luksusfellen. Ihvertfall type vaske-opp/stryke-TV-programmer som ikke akkurat fortjener full konsentrasjjon. Men nå har jeg vel kommet godt nok off-topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Bra program, men litt mye repetisjoner ifbm. reklamepauser. Var topp at de viste terminalkart hver gang de skiftet til ny story, så kunne man orientere seg litt. Får forsøke å huske på neste episode også.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skjønte ikke helt det med han diplomaten: Rakk diplomatbagen hans å reise helt til Phuket i løpet av den tiden han var på ARN? Snakk om tidlig oppmøte på flyplassen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Ramp & Snowclearing Crew
|
![]() Quote:
Tycker att Arlanda-serien var lite överdramatisk tyvärr. Inte alls lika bra som jag trodde. Visste dom vilken terminal dom var i ibland? Var ju helt galet på kartan vissa gånger. ![]() /Daniel
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så sannelig, Tv3.no har tatt til vettet å åpnet for det igjen, det er hyggelig.
De svarte meg forøvrig med dette i desember, når jeg klaget min nød: Quote:
Men da har vi fått klarhet i det. Tenkte å se Arlanda i kveld! ![]() EDIT: Var det snakk om at TV3 i Norge var i samtaler om en lignende serie fra OSL igjen(sist var det vel TV Norge?)? Last edited by JoeW; 06-03-2009 at 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Hehe .. artig. Dramatisk beskrivelse av stasjonssjefens viktighet og store ansvar der han sto på balustraden og påpekte refleksjakka til innsjekkingsagenten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Del2 er ute, men stopper på 15:29 hos meg. Stopper opp på buffering, og har latt den stå i 30min på buffering uten at noe skjer. Flere som har samme problem?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
Sista (?) resan för OY-KHO "Dana Viking" | RolfL | Bilder & foto | 2 | 19-12-2009 20:06 |
Braathens' "Endelig fredag" lever videre i Sverige | CK | Flyforum | 25 | 30-08-2009 20:26 |
"Res i Sverige med Linjeflyg" (Stockholm 2008) | HansJ | Flyhistorisk forum | 2 | 01-07-2008 12:25 |
Arlanda lanserar "time to bag" | Savipix | Flyforum | 4 | 11-02-2008 02:58 |