![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Her står det ingen ting om at ORD og EWR blir borte fra Stockholm, men noen lever visst i håpet!
Artikkel fra Takeoff i dag. Situationen til sommer, når to Airbus A 340, er faset ud, at Stockholm har to oversøiske ruter tilbage, nemlig til Chicago og New York, mens Oslo som hidtil ikke har nogen overhovedet i SAS-programmet. København bliver, som det også var planlagt oprindeligt, et internationalt knudepunkt for oversøisk trafik både fra vest og øst - og videre ud i Europa, ikke mindst til Norden. http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNews...&nNewsId=19936
__________________
Lufta er for alle! Last edited by MartinL; 14-02-2009 at 12:16. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS leier inn A340-500 for longhaul-trafikk | Someone | Flyforum | 3 | 15-08-2015 01:19 |
Rykter om ny oversjøisk destinasjon fra Riga | Cockpitview | Flyforum | 1 | 07-09-2014 22:40 |
SAS åpner Oslo-Budapest, København-Budapest og København-Praha | FlightDeck | Flyforum | 7 | 03-11-2012 18:37 |
SAS Danmark beholder likevel trafikk på CPH-ARN/OSL | MD90 | Flyforum | 28 | 20-08-2007 10:59 |
Ankomst og adgangstider på all trafikk - ikke bare trafikk med pax. | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 23-05-2007 19:03 |