![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei OSL ansatte og ansatte andre steder -
![]() På de aller leste Internettsider for flyplasser så finner mann tidtabel for ankomst/avgang for rutefly. Den informasjonen er grei for rutetrafikk eller fly som frakter pax. Finnes det noe offentlig Internettportal som gir totaloversikten på OSL, da jeg skal lage meg en oversikt over flybevegelsene for å kunne ta bilder av hver avgang/ankost over en uke. Så hvor kan jeg finne informasjon om CARGO, gjesteopptredere, planlagte avganger/ankomster dag for dag, Vanlige hverdager så er det ingen mening å ta foto av KKY 3-5 x pr dag som et eks, Noe hint eller må dette tas de dager dette er skal utføres, og det blir dager i slutten av juni og på dager med sol og lite vind. Noe hint å få fra dere som kjenner de fleste systemene ![]() Jan PS - noen F kan dette ut, feil på knapp ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 | |||
Traveler
|
![]() Quote:
Så til mitt spørsmål da ??? Jan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Cargo avganger/ankomster kan jeg hjelpe deg med, men verken MIL eller PRIV flygninger har ihvertfall ikke jeg tilganger til i våre systmer på OSL..
![]() |
#5 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Jeg kommer tilbake til deg når datoen nærmer seg og når meteo sier at være blir sol og flau vind. Det blir etter fredag 15.juni. Snakkes på PM om dette ! Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oversikt over trafikk som ikke er passasjerfly | frackas | Flyspotting | 3 | 14-02-2017 22:31 |
Trafikk | barteki | Småprat | 1 | 24-06-2013 01:35 |
Nytt KLM B777-200ER-fly i trafikk, med vanlige folk som livery! (tile & inspire) | Flying-news | Småprat | 0 | 20-06-2011 03:15 |
Ikke bare pax som "Unruly" | krølle | Flyforum | 0 | 07-12-2010 20:14 |
Lufthansa med økt trafikk og kabinfaktor | MD90 | Flyforum | 0 | 12-10-2004 08:29 |