![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei!
Er det bare jeg som ikke klarer å finne noen e-mailadresse for generelle henvendelser på norwegian.no? Det ser jo nesten ut som om de ønsker at du skal ringe dem - hva skjer med vår lavpris-internet-verden? http://www.norwegian.no/sw23296.asp De vil vel helst ikke nås... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Norwegian sluttet med å bruke e-post for henvendelser i 2006.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vet du hva bakgrunnen er? Det er jo utrolig lite effektivt om jeg skal printe ut brevet mitt og postlegge og vente to uker på svar i posten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvis det gjelder refusjon, kan du bruke refusjon@norwegian.no.
Jeg tror at Norwegian vil at folk skal ringe slik at problemene kan bli løst der og da, dessuten tjener Norwegian penger på at folk ringer inn. Det krever en del ressurser om selskapet skal svare på kundenes e-post, og totalt sett er det vel ikke så mange lavprisselskaper som tilbyr e-post. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Under "Om oss" og "Presse" fant jeg følgende informasjon; http://www.norwegian.no/sw177.asp:
For kunder: Bestillinger, endringer og spørsmål om bestillinger: Kundesenter: 815 21 815 eller 0047 214 90 015 utenfor Norge Ris/Ros: customer.relations@norwegian.no Customer relations Norwegian Air Shuttle ASA PB 115 1330 Fornebu |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det gjelder en helt konkret sak om å få fikset CUSS-maskinene på CPH slik at jeg og andre slipper omveien til borterste ende av Terminal 2 for å sjekke inn når vi reiser uten baggasje. Etter at DY gikk over til Amadeus Swift2Check på CPH forsvant denne muligheten, og det er nå bare to eller tre CUSS-maskiner som virker for DY - samtlige nederst i T2.
Hvis jeg ringer og presenterer det caset får jeg enten høre tja og ha, takk for ditt innspill, eller så blir jeg satt over i det uendlige. Men skal det være sånn, så får jeg sette på et adressehode og sende per post. Da burde jeg få en konfekteske som takk for innspillet... EDIT: Noen er tydeligvis smartere enn meg - takk TOS! EDIT2: Og ikke ha en tilgjenglig e-postadresse for generelle henvendelser i 2009 er da nesten på linje med å ikke ha en postboks/postadresse. HÅPLØST! Synes dog det er en service som neppe kan koste stort så lenge man ikke lover svar på dagen... En eposttjeneste burde vel også kunne besvares av telefonkonsulentene når de ikke er opptatt i telefonen. Det burde Norwegian få til... Last edited by JoeW; 07-02-2009 at 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SAS har vel heller ikke e-post som kundene kan bruke? Bare telefonnummer og Chat-funksjon under "kontakt oss" på nettsiden i alle fall...
E!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg skrev en rosende mail til SAS før jul, og det var slettes ikke noe problem å finne mail-adresse - tror det er cr@sas.no hvis jeg husker riktig.
EDIT: SAS har også et kontaktskjema jeg fant greit nå, http://www.sas.no/no/Misc/Hjelp-kont...ontaktskjema2/ Last edited by JoeW; 07-02-2009 at 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har brukt kontaktskjemaet mange ganger - og jeg har alltid fått svar innen 1-2 dager, uansett om det gjelder kanselleringer av avganger, refusjoner, EuroBonus, ros/ris... Det er en god service!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Tja, jeg har brukt kontaktskjemaet for Eurobonus to ganger, og fikk første gang beskjed om at de skulle komme tilbake til meg grunnet stor kø (i november) og fikk ikke svar i det hele tatt andre gangen. Ikke så god service...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tilbake til trådens topic, og DY
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det automatene som ikke fungerer eller er de plassert på feil plass?
Send meg en PM så kan jeg ta det videre til en meget dyktig mann på FBU som kan alt om røde automater og RTB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Har sendt en mail til dem om det, og regner med at det tas videre til rette person. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA/Russia relations og konsekvenser for luftfarten | sk931 | Småprat | 3 | 11-08-2018 01:02 |
Launch customer 737-900! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 0 | 25-06-2017 09:40 |
British Airways customer service | krølle | Småprat | 0 | 07-01-2015 12:44 |
B787- og customer numbers? | sk931 | Flyteknisk forum | 3 | 03-01-2013 12:33 |
EBG mailadresse | jjessen | Reiseforum | 3 | 26-07-2011 07:55 |