![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nest siste nattvakt på ENGM. Det er plussgrader i lufta så nisseluen trengs ikke på topplokket i dag. Ha en fin dag forumister.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God söndag från Uppsala,
Blir examensläsning innan jag sätter kursen mot Ekeby Bruk (lite utanför centrum) och repetitioner inför CD inspelningen i februari. Ha en fantastisk söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen!
Her er frokost inntatt og det blir en rolig dag ute i distriktet før kursen settes hjemover mot hovedstaden senere i ettermiddag. Ha en fin søndag alle sammen ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go' formiddag alle!
Formiddagen tilbringes på jobb før det blir hjem for å vaske / shine / mekke litt bil tenker jeg....Ha en fortreffelig eftan!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag....
Her er planene for dagen endret i takt med tempraturer stigningen.... Skulle på skøyter i Fenstad men meldinger om at elva står i overvann har endret planene til kaffebesøk hos men bror som bor borti der........ Ellers er det godt med fri helg og hyggelig å se at du er på bena igjen Morten...... Ha en flott dag i mildværet.....
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Plussgrader og sterk vinn, godt med vinter :-) Utrolig med en skikkelig frihelg - har vært alt for lenge siden nå... Så i dag er det å fortsette på det evinnelige oppussingsprosjektet som kjøkkenet har blitt. Nå er det i alle fall håp om at det skal bli ferdig snart.... I kveld blir det å surfe litt mer rundt på hoteller i New York, for å se om det er noen bedre tilbud enn det jeg har i dag. Skal bli deilig med en liten tur over dammen. Skulle bare ønske at jeg fortsatte turen vestover mot SEA og julebord. Men det får bli neste år. Ønsker alle en trivelig søndag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Første av tre fridager før det bærer avsted til EWR på onsdag. Sønnavind og +5 grader på Nærsnes i morgentimene vitner ikke mye om vinter, gitt!
Her i huset er JetBlue igang med de siste småjobbene med trappene. Blir riktig så fint og mye lysere i både stua og entrèen.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I Gamle Oslo er det klart for lutefisk i ettermiddag. Det er jo ikke lenge til jul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Brunch er unnagjort og forum skal leses litt.
Ikke noen planer for dagen, håpet kanskje på en tur ut i dag, men været er deretter. DÅRLIG. Frister ikke mye. Så det blit å holde seg innendørs frem til det blir middag hos svigermor senere i dag ![]() Ha en fin søndag
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra KRS!
Her skal Bizflyer Jr sin 4 års dag feires i dag. Han har jo eget nick her på forumet, og fikk bursdagsmail fra Scanair i dag. Det må være en ny funksjon. Men bursdagen dukket ikke opp på hovedsiden som det pleier, men denne er kanskje tatt bort når man begynte å sende ut e-mail? (Noen som kan bekrefte?) Nå skal farmor besøkes og det blir middag først og kakeparty etterpå. Så er det en liten kar som er spendt på hvor mange pakker han får i dag. Jaja! Det blir nok hyggelig. I morgen skal han feires i barnehagen, så da blir det party 2 dager på rad for han. Ha en fortsatt fin søndag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - vinteren er borte, men jeg har begynt å finne frem ski, staver og varmt undertøy. Må ha en opptelling før avreise midt i neste uke. Da skal BA WT+ testes over dammen og skiene få kjørt seg en ukes tid før SEA-treffet.
![]() ![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showpost.php...3&postcount=18
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Vestlandets søkkvåte hovedstad. Her har jeg så smått begynt å gjøre meg klar for avreise til WF sin direkterute til BOO for videre connection til SVJ i kveld. Kan bli noen friske turer det!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag... Endelig helg - det vil si fri. Landet 13:30 på OSL og med Flytoget og Taxi var jeg hjemme 14:35...ikke dårlig. Nå blir det en rolig ettermiddag i heimen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Oslo. Litt uggen etter gårsdagen, men har fått vasket leiligheten slik at jeg kan begynne å flytte inn. Hvitevarer kommer imorgen så blir nok lenge til det blir vasket der kjøleskap, komfyr og oppvaskmaskin skal stå. Blir også å stikke bortom en venn for å få lånt noen stoler frem til jeg får sofaen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et graatt Alpharetta, hvor temperaturen saavidt ligger paa nordsiden av null ...
Her skal det etterhvert bli ManU-Chelsea paa boksen - inntil da, kaffe og lett sloeving. Fortsatt tett i toppen, men litt bedre for hver dag. Et par Arrogant Bastard i gaar gjorde at jeg ihvertfall sov godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Får man kjøpt Arrogant Bastard i NYC ? God ettermiddag alle sammne ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Faar man det i ATL, vil jeg tro det finnes i NYC ogsaa ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Visa-papirer fylt ut og sendt advokaten for gjennomlesning, nå bærer det snart på lesesalen. Har fått satt opp en fullstendig leseliste frem til sommeren, så håpet er å ligge foran planen resten av semesteret. Ha en strålende søndag!
Last edited by JoeW; 11-01-2009 at 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Ett ord: Maktdemonstrasjon!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Premiership tittelen.. bare ett lag verdig!
Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |