Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-01-2009, 02:28   #1
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Norwegian RYG-TOS

Ja, da har man endelig faatt satt seg ned for aa skrive om sin opplevelse med Norwegian foer jul.

Naa som man er utvandret, blir det faa turer innenriks Norge. Jeg har ikke flydd DY siden de begynte med betal for alt konseptet saa her kommer en rapport fra vaar opplevelse med DY paa vaar foerjulstur.

Det aa fly fra hovedstaden til nordsiden av polarsirkelen rett foer jul, er noe flyselskapene vet aa ta seg betalt for. Jeg spanet lenge etter billetter direkte mellom OSL og EVE og disse laa paa over 2300 per person, DY var faktisk alltid dyrest alle gangene jeg sjekka. En vakker dag kom brodern paa Messenger og jeg sutra til han hvor dyrt det var aa fly oppover til EVE til jul. Han kunne fortelle at han akkurat hadde kjoept billetter RYG-TOS til under 200 lappen en vei og at han hadde ett arrangement der paa loerdag og soendag, saa kanskje vi kunne komme opp dit, spise julelunch og ta baaten til Harstad sammen.

Som sagt, saa gjort. Vi booked oss med DY, seter hoppa vi over, en koffert for 40 spenn ble bestilt. Reiseruta saa slik ut:

21. desember: RYG-TOS, DY2790, 0955, seter???, One Class

Billettene ble bestilt den 23. oktober og heldigvis ble det ingen endringer paa reiseruta.

Etter minijulebordet paa San Leandro, fant vi veien tilbake til Grand Hotel paa Karl Johan og la oss til aa sove paa ett hotellrom som saa ut som en liten lugar paa danskebaaten. Hotellrommet er nok det minste jeg noen gang har opplevd og som kuriositet kan man nevne at en Cola i minibaren kosta 48 blanke kroner...

Fruen fikk dessverre sove veldig lite og selv fikk jeg kun 3 timer paa oeyet til vekkeklokka ringte kl 0630. Hoppa i mikrodusjen, som ikke engang inneholdt balsam til shampoen og 20 minutter senere satt vi i en taxi paa vei til busstasjonen.

120 kroner fattigere var det bare aa stille seg i koe for aa komme seg ombord i Rygge "Expressen" som er eneste alternativ for aa komme seg til morgenflightene til DY paa soendager som er en av ukens to mest busy reisedager.

Helt aapenbart at det var en avgang til oesteuropa siden det sto 30 sigoeynere i busskoeen som sigga noe voldsomt. 120 kroner per person skulle bussmannen ha for herligheten og vi fant heldigvis en toseter nesten bakerst. Paa siste rad satte familien Flint med to skrikerunger som ble themen for denne turen. De to oesteuropeerne foran oss satte selvsagt setene i helt nedfelt posisjon og da stroek knyttnevetesten med glans. Bussen var helt full og det var ikke plass til en eneste person paa de 5 stoppene bussen hadde paa vei, saa mange maatte staa og det ble kaos i bagasjerommet. Halvparten av tiden gikk med til aa kjoere til diverse stop, turen tok godt over en time.

Ved ankomst paa Rygge var det et ultimat kaos kun for aa haandtere to fly, ett til Budapest og flyet vi skulle med.

Siden vi ikke hadde printer paa hotellet, hadde vi ikke sjekket inn. Vi fikk beskjed om at ALLE maatte sjekke inn paa maskinene foer man kunne stille seg i innsjekkingskoeen/bagdrop koeen. Jeg satte inn kredittkortet jeg hadde bestilt reisen med, men kortet ble ikke funnet. Intelligente innsjekkingsmaskiner leser navnet fra kortet og finner dermed bestillingene paa navn, ikke hos DY. Her maate man enten ha kredittkort, billettnr eller referansenr.. Helt haaploest. Fikk beskjed om aa stille meg i koe til informasjonskontoret som laa rett ved siden av innsjekk. Der fikk man referansenr. etter aa ha vist legitimasjon. Saa var det bare aa stille seg i koe for aa sjekke inn paa maskinene igjen. Innsjekk ble raskt gjort, vi valgte rad 1A og C. Deretter ble bagasjelappen skrevet ut og det var bare aa stille seg i den lengste koeen: Bagdrop. Etter rundt 20 minutter var vi fremst i koeen. Vi hadde betalt paa forhaand, men jeg observerte at det var mange som betalte med kort der og da. Kofferten veide 20,8 kilo og vi fikk streng beskjed om at vi var overvektig. Jeg spurte om hun ville at jeg skulle ta ut 0,8 kilo, siden det var jul var det greit, men ikke neste gang.. 7 unge damer skiftet paa aa ta imot bagasje, staa i informasjonsskrankene og ved automatene. Dersom de hadde staatt ved hver sin innsjekkingsskranke, hadde de hatt 5-10 familier hver aa sjekke inn. Det hadde garantert gaatt mye raskere enn dette vissvasset.

Opp rulletrappa bar det og sikkerhetskontrollen hadde passe lang koe, men det gikk likevel kjapt. Det eneste som skjedde denne morgenen var som sagt 2 DY avganger, neste flyavgang var rundt 16 tia til Bergen med DY.

Etter sikkerhetskontrollen var det en bitteliten kafeteria mens den store kafeen med det gode utvalget laa etter en tyttebaerpolitimann som sa at dersom vi reiste innenriks kunne vi glemme aa faa tilgang til denne kafeen.

Frokost ble derfor inntatt i lillekafeen, det var kun rundstykker aa velge mellom der, var faktisk ganske godt.

Det begynte sakte men sikkert aa samle seg en del folk rundt gaten vaar som var rett rundt hjoernet. Vi boardet bare minutter foer rute og vi kom selvsagt til aa bli forsinket. De slapp oss nedover gangen frem til noedutgangen. Der maatte vi vente 5 minutter foer doerene slo opp.

Noe som overrasket meg var at en splitter ny flyplass ikke har docking en gang.

Her ble det spasertur over tarmac med to tyttebaerpoliti som passet paa oss, maa jo koste mye mer paa sikt enn docking..

Flyet var iskaldt og jeg oppdaget at crewet hadde plassert sine Travel Pro vesker over rad 1 paa begge sider. Vi maatte derfor legge bagasjen over rad 2. Heldigvis var vi en av de foerste til aa boarde, saa det var ikke noe problem.

En hyggelig, kjekk flyvert oensket velkommen ombord. Det var bulkhead paa dette flyet, noen av DY sine -300 har ikke bulkhead paa rad 1. Ca. 20 minutter etter rute satte vi avgaarde, flyet var kanskje 75% fullt, vi fikk midtsetet ledig. Passasjerene besto av mange, mange, mange barnefamilier med vanvittig mange skrikerunger. Ikke akkurat optimalt naar man har faatt lite soevn. Men det er jo derfor man har Bose headset.. Problemet var at paa raden bak satt en familie som syntes det var helt greit aa la ungene sparke i setet foran naar de satt paa fanget samt naar vi var oppe i luften, lugge og slaa paa hodet til folk som sover. Ett par rolleyes ble sendt bakover, men det gikk ikke inn, dessverre... Noen folk er rett og slett dumme.

Den hyggelige flyverten kom rundt med en meny, dessverre var det nesten ingenting som var lastet denne morgene. Ingen kanelboller, ingen muffins, kun en type sandwich serveres fra Rygge denne morgenen. Vi kjoepte en flaske vann til 25 kroner.

Flyturen ble litt av ett slit, men det kan man ikke laste DY for. Innflygningen til Bodoe gikk greit og heldigvis gikk familien hjernedoed av flyet der sammen med godt over halvparten av passasjerene. 2-3 personer kom paa, vi var 71 pax derfra (dersom jeg husker rett).

Vi var paa dette tidspunktet ganske langt etter rute og en de-icing som SAS gjennomfoerte hjalp ikke. Avgaarde kom vi og turen til Tromsoe gikk raskt. Det ble ingen servering paa denne korte flighten, men saa hadde de jo ingenting aa servere heller. Litt daarlig.

Landet mot syd i Tromsoe som hadde snoe i lufta. Bagasjen kom kjemperaskt ut og vaar tur med DY var over.

Som konklusjon kan jeg si at Rygge ikke kommer til aa gjentas foer det finnes fornuftig kollektivtransport ut dit. DY sin innsjekkingsrutine var rimelig lattis, handlingagenten gjorde dette veldig vanskelig for seg selv... Har du koffert, ta deg god tid og for all del, ikke glem ditt referansenr.

Ombord var det hyggelig personale, men uten aa hoeres snobbete ut, helt forferdelig klientell. Det har helt sikkert med at det var rett foer jul. Det at vi hadde faatt lite soevn hjalp jo ikke. Daarlig var det ogsaa at de ikke hadde nesten noen ting som sto paa menyen. I tillegg at crewet brukte bulkhead bins for aa lagre sine ting er amatoermessig, det er jo som kjent eneste sted passasjerene maa legge ting i hattehylla for take off/landing.

Men for det vi betalte, var det liksom helt greit.

Men dersom jeg fikk velge mellom SAS eller DY, hadde jeg valgt SAS helt soleklart. DY maa vaere voldsomt mye billigere for at de skal velges av meg.

Returen fra Evenes med SAS var i en helt annen klasse, men det er jo en helt annen rapport...

Det eneste DY slo SAS med var tiden det tok aa faa ut kofferten. Klart det gaar tregere paa OSL enn i TOS, men jeg glemte dessverre aa be dem ta av Priority Tag'en paa EVE, saa kofferten kom ut nesten sist....

Last edited by Tommy777; 06-01-2009 at 02:34.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 05:55   #2
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,310
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Takk for rapporten... Ja det er rart med nye flyplasser som ikke har broer ut til flyet - Stavanger Soal følger jo nå opp denne trenden. Ellers kan man bruke NSB og matebuss til flyplassen - men kanskje ikke så tidlig en søndag morgen. Gleder meg til resten av rapporten.
EB is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 06:26   #3
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Fin og utfyllende rapport!

Din opplevelse med RYG er strengt tatt stikk motsatt av mine. Jeg har aldri ventet lenger enn 5 min fra jeg går inn døren på flyplassen til jeg har fått mat i lillekafeen. Dette inkl. levering av bagasje....men jeg har heller aldri vært med en full Rygge-ekspress..... Det å komme inn med toget er, som EB sier, en helt kurant affære. Liten buss gir langt mindre kø, og dermed går alt smidigere.

Synd du var uheldig med opplevelsen ombord. Jeg har ikke flydd all verden med DY siste halve året, men de siste turene mine med de har vært ganske bra. Tror kanskje du var maks uheldig med det meste denne dagen!
__________________

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 06:27   #4
Stian
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2006
Location: Oslo
Posts: 1,175
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Min erfaring med DY er at veldig ofte mangler ting på menyen, og at kaffemaskinen er "i ustand". Veldig irriterende. Første gang jeg brukte de til Madrid ble det ingen servering overhodet, fordi de hadde lastet altfor lite og var tomme ved rad 5. Det ble en lang tur uten noe å bite i. Etter det har jeg bestandig valgt sete så langt framme som mulig.
Stian is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 10:48   #5
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by Stian View Post
kaffemaskinen er "i ustand".
Har de kaffemaskin? Når jeg har fløyet med Norwegian, har de brukt pulverkaffe.

Takk for fin rapport, høres ut som om du fikk med deg de klassiske fallgruvene hos Norwegian. Det gikk litt bedre de to gangene jeg reiste fra Rygge tidligere i år, men jeg opplevde akkurat det samme med forståsegpåere i innsjekk, sikkerhetskontroll og på gate. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=29456
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 11:19   #6
Stian
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2006
Location: Oslo
Posts: 1,175
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Vannkoker da... whatever. Kaffen har iallefall uteblitt på flere av mine turer med DY. Nesten så man kan mistenke dem for å ta en spansk en, for å gjøre det mer lettvint for seg selv.
Stian is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 11:45   #7
O_K_
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Jeg synes DY i blandt har norges kaldeste kaffe også. 3 ganger har jeg fått kaffe som er så kald at jeg kan styrte hele koppen. Ikke særlig gøy når man betaler for "herligheten", og besetningen er for opptatt med å selge lengere bak i flyet at man ikke får klaget.
__________________
siden august 2007
O_K_ is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 11:48   #8
MountainDew
ScanFlyer Rusty
 
MountainDew's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,910
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Veldig uproff å av innsjekkingagenten å kommentere 0,8 kg. Så lenge bagasjen er under 21 kg er det IKKE overvekt!
Det var 134 pax på den turen til EVE så det tilsvarer ca 90% belegg.

Takk for at du tok deg tid til en rapport
MountainDew is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 12:26   #9
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,323
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Ellers kan man bruke NSB og matebuss til flyplassen - men kanskje ikke så tidlig en søndag morgen.
Riktig - første tog fra Oslo S kl. 0900 søndager.
Ellers kan (annen hver)Timeekspressen også benyttes mellom Oslo bussterminal og Rygge, men den kjøres heller ikke lør- og søndager...
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is online now   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 21:36   #10
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by MountainDew View Post
Veldig uproff å av innsjekkingagenten å kommentere 0,8 kg. Så lenge bagasjen er under 21 kg er det IKKE overvekt!
Det var 134 pax på den turen til EVE så det tilsvarer ca 90% belegg.

Takk for at du tok deg tid til en rapport
Du mener til BOO, ikke sant?

Virket aerlig talt ikke som det var saa fullt. Det var flere midtseter ledig. Det var ganske mange infants ombord (samt 3 bikkjer), saa dersom de var inkludert, kan det sikkert stemme det du skriver
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 22:26   #11
Keypoint
ScanFlyer Airborne
 
Keypoint's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 571
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by MountainDew View Post
Veldig uproff å av innsjekkingagenten å kommentere 0,8 kg. Så lenge bagasjen er under 21 kg er det IKKE overvekt!
Det var 134 pax på den turen til EVE så det tilsvarer ca 90% belegg.

Takk for at du tok deg tid til en rapport
Tja... overvekt er overvekt Får man beskjed om maks 20kg så er det 20kg. Hadde man økt grensen til 21kg i stedet, ville folk hatt med seg 21,8 kg og ikke ville betale for det, osv..

Men ja.. man skal ikke kverullere på 0,8 kilo, men jeg synes det er greit at agenten gir en liten kommentar, slik at man ikke kommer tilbake neste gang og forventer enda mere med seg, siden "det gikk greit forrige gang".

Bra trip report btw!

Last edited by Keypoint; 06-01-2009 at 22:36.
Keypoint is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 22:43   #12
Blubird
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,253
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Ingen store overraskelser å lese her synes jeg, at både buss og fly er fullastet med mindre reisevante familier må man som nevnt regne med oppunder jul. RYG hadde en notis på førstesiden av ryg.no med oppfordring om å beregne ekstra god tid før jul.

Forøvrig har RSL-ledelsen uttalt opptil flere ganger i media at man ikke har bygget broer for å holde byggekostnadene nede og for at lavprisselskapene ikke ønsker det. RYG er jo og blir nettopp dét - en lavkost-terminal.
Blubird is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 22:43   #13
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Ille at handlingen sviktet på RYG.

Ang. DYs kaffe er den pulver - noe som faktisk har irritert meg ettersom det innebærer at det ikke er påfyll. Når man betaler 20 kroner for en kopp pulverkaffe hadde påfyll vært artig. (Dog skjønner jeg også at det kan være vanskelig å få til, all den tid man ønsker å bruke pulverkaffe...)

Jeg ville nok kommentert 0,8 kilo som "pass opp", men ikke tenkt på å kreve det inn. Men så er jo jeg streng også...
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 23:02   #14
MD11
ScanFlyer Dusty
 
MD11's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Flott at du tok deg tid til å skrive denne tripreporten Tommy777

Jeg er helt enig i at det er for dårlig at man ikke har det menyen sier vi skal ha. På RYG er det slik at salgssettene blir sendt ned fra Gate Gourmet på OSL så det er her problemet da må ha vært.

Så til kaffen, det er ikke kaffekokere ombord men vannkokere og kaffen er av typen pelican kaffe som de aller fleste liker svært godt. Men for å passe på at vannet er varmt når man serverer så må man fylle kannene med varmt vann for å varme de opp, deretter tømme ut vannet og fylle de opp på nytt før man begynner serveringen ombord. Da holder kannene på temperaturen og vannet får god kaffetemperatur. Kannene oppbevares i trallene og er naturlig nok kalde. Kabinpersonalet gir gledelig ut en ny varm drikke hvis den er kald.

Angående oppbevaring av crewvesker så er det ikke bestandig så enkelt å plassere de. Noen fly har skap/garderober i galleyløsningen, andre overhodet ikke vegg foran og da blir det ikke annet valg enn overheadbins. På toalettene er det helt forbudt og oppbevare bagasje.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers
MD11 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 23:23   #15
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by MD11 View Post
Angående oppbevaring av crewvesker så er det ikke bestandig så enkelt å plassere de. Noen fly har skap/garderober i galleyløsningen, andre overhodet ikke vegg foran og da blir det ikke annet valg enn overheadbins. På toalettene er det helt forbudt og oppbevare bagasje.
Men noe som irriterer meg på Norwegian-flygninger, når jeg sitter på 1A, er at besetningen bruker halve flighten på å kaste inn og ut bagasje og søppelsekker fra toalettet foran i flyet...
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 23:42   #16
MountainDew
ScanFlyer Rusty
 
MountainDew's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,910
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Slik som jeg har sett er det vanlig at toalettet forran blir brukt til oppbevaring av bagasje under avgang og landing. Ganske praktisk og greitt så litt rart å lese her at det er forbudt.
Dette blir jo tatt ut slik at toalettet blir tilgjengelig på marsjhøyden. Det må ha vert en veldig kort flight om crewet brukte halve flighten på dette

Jeg mente til BOO Tommy og det var 234 pax booket. Er ikke sikkert alle kom!
MountainDew is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 23:44   #17
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,644
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by MountainDew View Post
Jeg mente til BOO Tommy og det var 234 pax booket. Er ikke sikkert alle kom!
Det håper jeg da virkelig ikke.. Høres ut som en voldsom overbooking
Martin is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 23:56   #18
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by MD11 View Post
Angående oppbevaring av crewvesker så er det ikke bestandig så enkelt å plassere de. Noen fly har skap/garderober i galleyløsningen, andre overhodet ikke vegg foran og da blir det ikke annet valg enn overheadbins. På toalettene er det helt forbudt og oppbevare bagasje.
Hva med over siste rad eller bak rad 1? Det er jo kun paa rad 1 man ikke kan ha ting under setene foran og har mest behov for bins

Last edited by Tommy777; 06-01-2009 at 23:58.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 00:29   #19
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Jeg sitter alltid på rad 1 når jeg flyr DY, og der har jeg faktisk sågodt som alltid opplevd at crewet legger sin bag over "meg". Husker da jeg fly NB at toalettet ble brukt til crewbagoppbevaring under takeoff og landing.
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 08:31   #20
O_K_
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
Default Re: Norwegian RYG-TOS

Quote:
Originally Posted by MD11 View Post
Flott at du tok deg tid til å skrive denne tripreporten Tommy777
Så til kaffen, det er ikke kaffekokere ombord men vannkokere og kaffen er av typen pelican kaffe som de aller fleste liker svært godt. Men for å passe på at vannet er varmt når man serverer så må man fylle kannene med varmt vann for å varme de opp, deretter tømme ut vannet og fylle de opp på nytt før man begynner serveringen ombord. Da holder kannene på temperaturen og vannet får god kaffetemperatur. Kannene oppbevares i trallene og er naturlig nok kalde. Kabinpersonalet gir gledelig ut en ny varm drikke hvis den er kald.
Trodde faktisk nesten alle fly brukte pulverkaffe, bare at den var i ferdig oppmålte poser som man tømmer i vannkannen. Husker at BU lanserte "ekte" kaffe på sine fly noen år før de gikk dukken, så før det må det vel ha været pulver der i alle fall.
__________________
siden august 2007
O_K_ is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Norwegian starter RYG-ALC og RYG-AGP Trdfly Flyforum 14 16-07-2012 06:02
Norwegian er misforøyde med Rygge (splittet fra DY legger ned RYG-TOS) Mugnas Flyforum 16 28-09-2010 21:27
Norwegian legger ned direkteruten RYG-TOS fra november? Glenn Flyforum 1 07-07-2010 19:40
DY øker frekvensen på RYG - BOO/TOS sukram Flyforum 17 01-11-2009 11:27
Hvordan går det med RYG-BOO-TOS? Glenn Flyforum 3 07-06-2009 07:49


All times are GMT +2. The time now is 15:08.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.