![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tar'n!! Gi Kjos nummeret mitt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bare ett problem:
Erfaring fra luftfart er ønskelig, gjerne fra et kommersielt/analytisk miljø. Det har man ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tipper de betaler peanuts - og da vet vi hva de får........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er en del av problemet, men det at man absolutt skal ha folk med erfaring fra bransjen, hemmer bransjen mer enn det gjoer godt.
Nye koster med nye ideer er slett ikke dumt, selv i flybransjen. Og penger er ikke alt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Scanair-deltagelse burde telle som både luftfart og analytisk. Bare det kommersielle som mangler, men du kan skilte med å være en meget proff reisende så da er det i boks.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Nu vel, Norwegian betaler ikke spesielt dårlig etter det jeg er kjent med. Dessuten går jo Norwegian virkelig mot strømmen ved å ansette i tider der det kuttes på alle kanter. Med tanke på raset som er i gang og som også vil komme, er Norwegian nok i en svært god possisjon til å kunne tiltrekke seg dyktige folk!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I tillegg synes jeg det er rart at de ikke gjennomgående i teksten klarer å benytte samme font/størrelse på teksten. Kall meg gjerne petimeter, men jeg synes de kunne gjort seg litt mer flid, så ville også utlysningen sett mer profesjonell ut.
Men det er nå meg da |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg kjenner nå ei som nettopp har gått fra SAS til DY, til nettopp Ruteplanleggingsavdelingen, og det vel nettopp i frykt for hva som skjer hos SK om dagen, og hun har vel 20 års erfaring fra bransjen, fra både BU og SK, så det er vel ikke sååå dårlige lønnsvilkår i slike stillinger hos DY vil jeg tru..
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser ikke ut som det er like enkelt å få tak i folk, denne var også ute i oktober
Web-analytiker http://norwegian.easycruit.com/vacan...2/14447?iso=no
![]() |
#15 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Du har jo også erfaring fra Flyertalk ... ubetalt riktignok, men du har en posisjon .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
T7s ønske om å komme innunder huden på DY innebærer antageligvis skjulte motiver om å rive selskaper i fillebiter fra innsiden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jeg simpelthen nekter å tro at en slik jobb kun er en 8-4 jobb? Eller er det så "lett"? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
.....for å følge opp petimetertendensene.. :-) Sr av headingene at flyflåten listes opp. Når den først gjør det, hvorfor ikke oppdatere informasjonen? Må da mangle, hvertfall noen, 738 i denne teksten?
"Norwegian er Skandinavias største lavpris flyselskap og har 1.400 ansatte. Flyflåten består av 26 fly av typen Boeing 737-300, tre Boeing737-800 og åtte MD80. Norwegian har hovedkontor i Norge og har datterselskaper i Sverige og Polen. Selskapet har totalt syv baser i Norge, Sverige og Polen. Tilsammen tilbys 156 ruter til 84 destinasjoner. For ytterligere informasjon, vennligst sjekk vår internettside: www.norwegian.no" Forøvrig er sikkert spennende å jobbe i et selskap som vokser fortere enn webredaktørene oppdaterer! Også hjemmesidene inneholder forskjellig informasjon om flyflåten ettersom hvilket språk en velger.. Hva er egentlig korrekt flyflåte pr. dato? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Boeing 737-300: 28 stk.
Boeing 737-800: 6 stk. McDonnell Douglas MD-82: 4 stk. McDonnell Douglas MD-83: 3 stk. Jeg er riktignok litt usikker på korrekt antall MD-80, kanskje noen kan korrigere meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her er korreksjonen FlightDeck:
McDonnell Douglas MD-83: 2 stk. (SE-RFA gikk ut av flåten på mandag 8. desember i følge Luftfartsstyrelsen) Full oversikt finnes her: http://www.plane-spotter.com/Airline..._Norwegian.htm
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spennende jobb i spennende selskap | CK | Flyforum | 6 | 19-09-2009 19:47 |
Ny spennende jobb i Norwegian??? | CK | Flyforum | 8 | 10-10-2008 08:39 |
Ny spennende jobb i WF? | CK | Flyforum | 0 | 22-05-2008 08:26 |
Spennende jobb i WF | CK | Flyforum | 0 | 10-03-2008 13:14 |
Spennende jobb i WF | CK | Flyforum | 1 | 21-04-2005 08:05 |